Андрій (Гавріель) Лівшиць; Ярослав Ващук
9. Вагомість доказу попиту Цей параметр і критерій більше важливий для потенційних інвесторів ніж для організаторів бізнесу; Теоретично доведений попит на продукт, - це тільки теоретичний прогноз і життя може внести свої корективи в ці докази 10. Випередження ринку Цей фактор випливає з передбачення напрями розвитку технології до якої належить інноваційний продукт, який можливо досить точно виконати в процесі розробки стратегії патентування та ліцензування Слідуючи точно по алгоритмічним таблиць стратегії можна випередити інших конкурентів у часі виходу на ринок і випередити конкурентів, при цьому погодившись на певний ступінь ризику 11. Напад із засідки Це прийоми не для інноваційного унікального продукту і на цьому етапі ми не будемо розглядати це питання 12. «Гарячий» ринок Як не дивно в наш час можна реально побачити як ринок розігрівається за допомогою піар-технологій; Вихід на гарячий ринок не завжди гарантує стабільну присутність на ньому, все все одно визначають новизна, параметри і надійність вашого винаходу 13. Впевненість і безстрашність Це емоційні параметри і в принципі нічого не можуть змінити в інноваційному проекті 14. Дотримання зобов'язань Дотримання зобов'язань це обов'язкова категорія і особливому обговоренню не підлягає, хочете залишитися на певній позиції в суспільстві, - виконуйте зобов'язання 15. Живучість Суб'єктивний параметр 16. Пристрасть Суб'єктивний і емоційний параметр, не характерний для інноваційного процесу 17. Управлінська компетентність Для інновації компетентність управлінців має другорядне значення, хоча може реально вплинути на кінцевий результат 18. Чесність і надійність Суб'єктивний параметр 19. Етика успіху Суб'єктивний параметр 20. Привабливість для лобістів Суб'єктивний параметр 21. Живі гроші Сьогодні відомо безліч способів, на різних умовах отримати доступ до живих грошей, інформацію далі розглядайте як приклад: Провідні американські компанії, в тому числі Wal-Mart, Royal Dutch Shell і 7-Eleven, планують сформувати консорціум для розробки загальної платіжної системи з використанням смартфонів. Про це пише газета The Wall Street Journal з посиланням на неназвані джерела. Проект знаходиться на початковій стадії, і обсяг можливих інвестицій, а також технічні деталі проекту поки невідомі. За даними видання, в консорціум під назвою Merchant Customer Exchange (MCX) хочуть увійти 14 рітейлерів. Крім уже згаданих корпорацій, газета називає серед учасників Best Buy, CVS Caremark Corp., Lowe's Cos, Publix Super Markets, Sears Holdings, Alon Brands, Darden Restaurants, Hy-Vee і підрозділ італійської Autogrill - HMSHost. Сукупна виручка всіх учасників MCX перевищує трильйон доларів на рік. Газета вказує, що MCX намір створити конкурента аналогічної системі оплати покупок, раніше представленої Google. У вересні минулого року компанія запустила сервіс Google Wallet ("Google Гаманець"), за допомогою якого власники смартфонів, оснащених спеціальним чіпом, можуть оплачувати покупки "безконтактним" способом. В середині серпня поточного року повідомлялося, що ряд платіжних систем і телекомунікаційних компаній сформували Mobile Payments Committee, який також займеться просуванням мобільних платіжних систем. В цей комітет входить Google, а також AT & T, Sprint, T-Mobile і Isis - союз платіжних систем PayPal, Verifone і Intuit. Обсяг платежів за допомогою смартфонів і мобільних телефонів в поточному році, за оцінками дослідницької фірми Gartner Inc., Складе 172 000 000 000 доларів, а до 2016 року зросте до 600 мільярдів. У березні поточного року ФРС повідомила, що 87 відсотків американців є власниками стільникових телефонів, з яких близько половини - смартфони 22. Дохід, який перекриває витрати А як інакше взагалі організовувати нове підприємство? 23. Переваги сервісу доставки Для інноваційного проекту має значення якщо сервіс доставки є частиною відмінних ознак вашого винаходу 24. Доступність ресурсів Важливий фактор, але інноваційний проект тим і хороший, що якості і огігінальность вашого винаходу роблять для вас ресурси більш доступними 25. Випередження і домінування В опублікованій на сайті Ярослава Ващука патентно-ліцензійної стратегії повністю і детально розроблені ці питання і дано алгоритм їх вирішення 26. Стратегія проникнення на ринок В опублікованій на сайті Ярослава Ващука патентно-ліцензійної стратегії повністю і детально розроблені ці питання і дано алгоритм їх вирішення 27. Стратегія подолання прірви В опублікованій на сайті Ярослава Ващука патентно-ліцензійної стратегії повністю і детально розроблені ці питання і дано алгоритм їх вирішення 28. Захист власності В опублікованій на сайті Ярослава Ващука патентно-ліцензійної стратегії повністю і детально розроблені ці питання і дано алгоритм їх вирішення 29. Потенціал партнерства Для інноваційного проекту суб'єктивний фактор, більше суб'єктивний ніж об'єктивний 30. Правильний вибір місця Для інноваційного проекту суб'єктивний фактор, більше суб'єктивний ніж об'єктивний 31. Якість резервного плану В опублікованій на сайті Ярослава Ващука патентно-ліцензійної стратегії повністю і детально розроблені ці питання і дано алгоритм їх вирішення 32. Незаслужені переваги В опублікованій на сайті Ярослава Ващука патентно-ліцензійної стратегії повністю і детально розроблені ці питання і дано алгоритм їх вирішення 33. Управління потребою в капіталі Для інноваційного проекту суб'єктивний фактор, більше суб'єктивний ніж об'єктивний 34. Трохи готівки перед запуском бізнесу Для інноваційного проекту суб'єктивний фактор, більше суб'єктивний ніж об'єктивний 35. Видимий капітал Для інноваційного проекту суб'єктивний фактор, більше суб'єктивний ніж об'єктивний 36. Висока потенційна цінність В опублікованій на сайті Ярослава Ващука патентно-ліцензійної стратегії повністю і детально розроблені ці питання і дано алгоритм їх вирішення 37. Прогнозовані результати В опублікованій на сайті Ярослава Ващука патентно-ліцензійної стратегії повністю і детально розроблені ці питання і дано алгоритм їх вирішення 38. Табу В опублікованій на сайті Ярослава Ващука патентно-ліцензійної стратегії повністю і детально розроблені ці питання і дано алгоритм їх вирішення 39. Шоустоппери В опублікованій на сайті Ярослава Ващука патентно-ліцензійної стратегії повністю і детально розроблені ці питання і дано алгоритм їх вирішення 40. Синдром страуса В даний час синдром страуса як правило підприємцю просто ніколи проявляти, поки засунеш голову в пісок, поки витягнеш, - бізнесу вже немає 41. Знайомства з птахами високого польоту Такі знайомства в принципі можуть допомогти в різних організаційних схемах комерціалізації, але як не старайся цього винаходу не здатні замінити 42. Яскрава, переконлива історія Сама яскрава, переконлива на слух історія не може замінити елементарне опис вашого винаходу; Наст оящее ефективне винахід говорить саме за себе і в цьому випадку вам не знадобляться історії, що б переконати ваших потенційних партнерів та інвесторів 43. Зв'язки з правлячими колами Ніякі зв'язку з правлячими колами не замінять справжнього базового винаходи, покладеного в основу вашого продукту; Якщо винахід унікально, то ваш продукт обов'язково проб'ється на ринок і вам не будуть потрібні зв'язки з правлячими колами, завжди чреваті корупцією 44. Шлях найменшого опору- ня, або легка здобич ... Незважаючи на існування такого критерію оцінки, можна з повною впевненістю сказати, що безкоштовних обідів не буває і легка здобич - це плід мрій, а не якась доведена реальність Як результат аналізу прийомів і методів комерціалізації, можна з усією впевненістю зробити висновок про те, що тільки правильно побудоване, перевірене і глибоко проаналізоване інноваційне, глибоко і широко інтегроване в комерційну середу технічне рішення, може якщо не повністю забезпечити, то максимально наблизити до ідеалу процес комерціалізації Для укладення пропонуємо знову повернутися до Теорії та алгоритми розв'язання винахідницьких завдань, як інтелектуальному аналітичного інструменту за допомогою якого можна більш впевнено домогтися бажаного результату в процесі комерціалізації будь-якого нововведення Рішення математичних задач і завдань "на кмітливість" часто виконують методом "від протилежного". Суть методу полягає в тому, що вирішувати завдання починають з кінця. Визначають кінцевий результат - відповідь. Усвідомивши його, "прокладають" дорогу до початку, тобто вирішують задачу. При вирішенні технічних завдань можна представити ідеал розроблюваного пристрою - ідеальний пристрій - ідеальний кінцевий результат (ДКР). Це рішення, яке ми хотіли б бачити в своїх мріях, що виконується фантастичними істотами або засобами (чарівна паличка). Наприклад, дорога існує тільки там, де з нею стикаються колеса транспорту. Одна з основних особливостей "ідеального пристрою" ("ідеальної машини") та, що воно повинно з'являтися тільки в той момент, коли необхідно виконувати корисну роботу, причому в цей час несе 100% розрахункове навантаження. Це властивість давно нам знайоме з казок - "Скатерть-самобранка" і т.д. Багато прикладів можна привести і з життя; все забираються і складні предмети. Наприклад, складна і приставна меблі (стіл, дивани, ліжка і т.д.), надувні предмети (човна, рятувальні жилети, матраци, понтони і т.д.) Друга особливість "ідеальної машини" або ідеального пристрою, що його взагалі немає, а робота, яку вони повинні виконувати, проводиться як би сама собою (за допомогою чарівної палички). Цікаво відзначити, що прагнення до ідеалу притаманне не тільки технічної системі в цілому, а й окремим її частинам і процесів, що відбуваються в них. Так, ідеальне речовина - речовини немає, а функції його (міцність, непроникність і т.д.) залишаються. Саме тому в сучасних судах тенденція використовувати все більш легкі і більш міцні матеріали, тобто матеріали з все більшою питомою міцністю і жорсткістю. Ідеальний процес - отримання результатів без процесу, тобто миттєво. Скорочення процесу виготовлення виробів - мета будь-якої прогресивної технології. Ідеальний кінцевий результат дозволяє подолати інерцію мислення, бар'єр і вийти на сильні рішення. Він дозволяє абстрагуватися від сформованих уявлень і вийти на нове розуміння проблеми, дозволяє проблему побачити з нового ракурсу. Таким чином, вирішуючи протиріччя «трізовец» рухається як би з двох сторін: від актуальної проблеми і від ідеального рішення. 2. В принципі вся процедура ТРИЗ орієнтована на зняття інерції мислення та активізації процесу генерації нових ідей. Особливо гарний у цьому відношенні ідеальний кінцевий результат. Крім цього в ТРИЗ є два спеціальних прийому: це а) метод моделювання маленькими чоловічками і б) оператор «розмір, час вартість» Метод моделювання маленькими чоловічками аналогічний «демонам» Максвелла. В уявному досвіді по динамічної теорії газів були дві посудини з газами при однаковій температурі. Максвелла цікавило питання, як зробити, щоб в одній посудині виявилися швидкі молекули, а в іншому повільні. Оскільки температура газів однакова, самі по собі молекули не розділяться: в кожній посудині в будь-який момент часу буде певне число швидких і повільних молекул. Максвелл подумки поєднав судини трубкою з дверцятами, яку відкривали і закривали "демони" - фантастичні істоти приблизно молекулярних розмірів. Демони пропускали з однієї судини в іншій швидкі частинки і закривали дверцята перед повільними частками. При використання методу моделювання маленькими чоловічками конфліктуючі вимоги схематично представляють у вигляді умовного малюнка, на якому діє велика кількість "маленьких чоловічків" (група, кілька груп). При цьому в вигляді "маленьких чоловічків" зображуються тільки змінювані частини моделі завдання (інструмент, ікс-елемент). Інший метод мобілізації творчого мислення - оператор «розмір, час, вартість» полягає в тому, що над умовами завдання проводити шість уявних експериментів: система, дана в умовах завдання, подумки зменшується і збільшується, що йдуть в системі процеси сповільнюються і прискорюються, допустимі витрати знижуються і підвищуються. При виконанні цих операцій змінюється уявлення людини про вихідної системі. Обидва методи дозволяють розширити і «оживити» початкові уявлення про розглянутій системі. Крім того, в ТРИЗ прийнято заміняти спеціальні терміни на звичайні слова, типу «штуковина». Це також дозволяє в сильному ступені знизити інерцію мислення і шукати нові шляхи. 3. Принциповою особливістю ТРИЗ в порівнянні з іншими технологіями творчого мислення є постійно оновлюється банк стандартів. Це типові рішення винахідницьких задач. При цьому слід підкреслити, що ці типові прийоми не є алгоритмом рішення, а саме прийомом, який потрібно вміти застосувати в ситуації, проблемної ситуації. Тим не менше, ці прийоми дозволяє вирішувати швидко та ефективно масу винахідницьких задач. По суті, всі прийоми припускають змінити певний параметр системи на протилежний. Враховуючи це сорок типових прийомів цілком можуть бути перетворені в деякий набір з 10 методик, або технік. І це допоможе в значній мірі пригладити ТРИЗ. ТРИЗ, як нам здається, вдалося вийти на сильні рішення, істотно знизивши відсоток безладних неефективних ідей. Проте, чи вдалося ТРИЗ зловити творчість в пастку? Велика частина творчого процесу протікає автоматично і немає необхідності намагатися прописати алгоритм творчості покроково. Не слід забирати роботу у мозку, який еволюціонував у бік вирішення завдань будь-якої складності, і тому здатний справлятися з цією роботою практично миттєво. Розвиток технічних систем - це відображення роботи психіки. Самі по собі технічні системи просто не існують. Вони існують в контексті цивілізації і прогресу. На шляху алгоритмізації творчості для ТРІЗкак технології творчого мислення немає перспектив. На даному етапі основна задача теоретиків ТРИЗ зрозуміти, чому в одних випадках ТРИЗ працює, а в інших - ні. При практично будь-якому розкладі, будь-яка людина з творчою жилкою та інноваційними запитами та можливостями на питання про те, як вплинуло вивчення Теорії рішення винахідницьких завдань у поєднанні з різними системами і локальними теоріями комерціалізації винаходів та інноваційних ідей, може відповісти наступне: Робота з Теорією рішення винахідницьких задач, вивчення і застосування на практиці прийомів і методів комерціалізації дало і дозволило придбати: • Уміння виявити суть завдання. • Уміння правильно визначити основні напрямки пошуку, не упускаючи багато моментів, повз які зазвичай проходиш. • Знання, як систематизувати пошук інформації по вибору завдань і пошуку напрямів рішень. • Навчіть знаходити шляхи відходу від традиційних рішень. • Уміння мислити логічно, алогічне і системно. • Значно підвищити ефективність творчої праці. • Скоротити час на рішення. • Дивитися на речі і явища по-новому. • Дало поштовх до винахідницької діяльності. • розширити кругозір. Це критерії які можна віднести до суто технічної області інноваційного процесу і важливо щоб люди, які займаються реалізацією інноваційних ідей додали до творчого процесу і творчим здібностям творче розуміння і процесу комерціалізації
корисний матеріал? Натисніть:
|