На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
В Україні на 01.10.2013 (з 1992 р.) зареєстровано 394423 охоронних документів на ОПВ, із них патентів: 108167 на винаходи, 83871 на корисні моделі, 25522 на промзразки, 176805 свідоцтв на знаки для товарів і послуг, 13 свідоцтв на топографії ІМС, 20 реєстрацій КЗПТ та 25 свідоцтв на право на використання зареєстрованих КЗПТ
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Біо-паливні композиції та роль інноваційних безреагентних процесів гомогенізації в їх успішному впровадженні

2012-08-15
Андрій (Гавріель) Лівшиць

Сьогодні ми і весь світ, знаходимося в складному економічному становищі. Воно нагадує військову ситуацію, що склалася напередодні якийсь гіпотетичної війни. Але ми про це ще не знаємо, хоча починаємо здогадуватися.

Економічне зростання в розвинених країнах повністю залежить від експорту. Ворог номер один промислового і сільськогосподарського експорту готовий почати атаку на наші кордони. Світ переживає в ці дні найтяжчу кризу, пов'язаний зі скороченням товарного попиту.

У той же час все більше коштів всім без винятку країнам доводиться витрачати на придбання енергоносіїв та їх вартість стає причиною або зниження норми прибутків або прямого подорожчання товарів масового попиту

Мова йде про ще більш важкому системній кризі, ніж в 2008-2009 роках. В Європі має місце різке зниження попиту на певні товари та послуги - на десятки відсотків. Мова йде про такі країни, як Греція, Італія, Іспанія, Португалія. У всіх країнах Старого світу спостерігається істотне зниження цін. Одночасно в Китаї відбувається серйозне уповільнення темпів економічного зростання. Той же процес спостерігається в Індії та Південній Африці.

Варіант зниження витрат виробництва за рахунок застосування паливних композицій на базі етанолу не зовсім підходить для Європи, так як більш-менш стерпно етанол можна змішати з бензином, але з дизельним паливом, на базі існуючої техніки змішування, отримати якісну і стабільну суміш украй скрутно
А так як в Європі велика частина двигунів є дизельними, то й зрозуміло, що на зниження витрат виробництва не доводиться розраховувати

Криза попиту на товари та послуги означає, що індустріально розвинені країни чекають серйозні проблеми збуту їхньої продукції. Це призведе до краху багатьох підприємств і компаній. Постраждають також і фінансові підприємства, в першу чергу банки. Європейська банківська система демонструє небезпечні тенденції. Якщо серйозно постраждають європейські банки, це вдарить і по фінансовим установам усіх країн світу.

Висновок зрозумілий: нам всім, і перш за все ініціаторам інноваційних проектів, слід нарешті зрозуміти, що ми перебуваємо в епіцентрі важкої кризи. Слід негайно здійснити ряд необхідних заходів: заморозити ціни в діловому і державному секторах, скоротити всі урядові витрати і сконцентруватися на інноваціях, які можуть дати негайну комерційну віддачу.

Слід забути про соціальне протесті до тих пір, поки не почнеться нове економічне відродження. Я сподіваюся, що це відбудеться в 2014 році. Потрібно виділити значну суму в кожному державному бюджеті, кожної країни, яку можна визначити, як "стабілізаційний фонд". Цей фінансовий джерело стане стратегічною зброєю в руках глав урядів, за допомогою якого вони зуміє врятувати ділової сектор, який може виявитися на грані краху. Мова йде про важливі підприємствах, компаніях і банках.

У нас не залишилося часу. Пора позбутися ілюзій. Слід сконцентрувати всі сили на порятунок економіки та її переорієнтації на інноваційні перспективи. Криза вже настав. Якщо ми не зуміємо об'єднатися, нас чекає доля Греції, Іспанії, Португалії, Італії, Ірландії. До речі, дуже скоро ми почуємо про кризу у Франції, в Угорщині, Бельгії та інших країнах.

Де ж рішення проблеми по крайней мере в паливному секторі економіки?

Багато розробники паливних композицій вважають таким рішенням - гомогенізацію палива, особливо всіх видів дизельного палива і мазуту

За даними експертів Світового банку, енергомарнотратні обходиться будь-якій країні світу занадто дорого і обійдеться ще дорожче вже в найближчому майбутньому, наприклад для Росії, незважаючи на її здавалося б повну незалежність від джерел постачання енергоносіїв, ця зайва марнотратство і безпечність обходяться в в 84-112 млрд . доларів на рік, які вона не отримує у вигляді доходів від експорту нафти і газу.

У той же час, за оцінками Міжнародної фінансової корпорації (IFC), Росія могла б заощадити 45% споживання енергії.

При цьому підвищення енергоефективності в три рази дешевше нарощування виробництва енергоресурсів. Однак сьогодні Росія щорічно надає своїй економіці найбільшу енергетичну субсидію в 40 мільярдів доларів. Тоді як ймовірна щорічна економія коштів може скласти 3-5 млрд. доларів.

Ці цифри з нової доповіді Світового банку "Енергоефективність в Росії: прихований резерв" говорять самі за себе. Необхідність вирішення накопичених проблем енергозбереження та підвищення енергоефективності в економіці, промисловості, ЖКГ - очевидна і безальтернативна.

Енерго-та ресурсозбереження є одним з найважливіших факторів, що забезпечують конкурентоспроможність підприємств, галузей та економіки в цілому. Впровадження енергозберігаючих технологій не лише призводить до зниження витрат і підвищення конкурентоспроможності продукції, але і сприяє підвищенню стійкості паливно-енергетичного комплексу та поліпшення екологічної ситуації.

Незважаючи на це, в Росії, як і в багатьох інших країнах немає звички економити. Зате є звичка жити на широку ногу, уявляючи собі великі масштаби країни рідний і її бездонні запаси ресурсів.

Проте, спустившись на землю, ми розуміємо, що кожне підприємство може розраховувати тільки на саме себе і споживати тільки ті ресурси, якими володіє.
Витрати на паливо в структурі витрат автопідприємств та котелень складають 40% і з ростом цін на дизельне паливо ця процентна складова істотно збільшується.
Крім цього, сучасні вантажні автомобілі, що відповідають екологічним нормам Євро-3 (а з 2005 - ще більш жорстким вимогам Євро-4), практично не мають можливості без наслідків заправлятися на території РФ через низьку якість реалізованого палива.

Дбайливий власник автопідприємства або котельні, цінуючи свої ресурси, ставиться до них бережно і там, де це можливо, - економить їх.
Саме для такої економії в області топлівосбереженія створені і створюються пристрої для гомогенізації палива. Гомогенізоване паливо, на відміну від звичайного, має кращими споживчими якостями, згоряє повністю, не вилітає «в трубу», підвищує ККД агрегату, має кращі споживчі якості, не закоксовивается двигун або котел і менше забруднює навколишнє середовище шкідливими вихлопами і в підсумку заощаджує саме себе .

Особливо слід виділити найбільш ефективний процес динамічної гомогенізації, який порівняно легко вбудовується в будь-яку термодинамічну систему

Чому гомогенізоване паливо краще звичайного і як його отримують?

Звичайне дизельне паливо, крім вуглеводнів, містить також молекули води, парафіни, сераорганіческіе з'єднання і механічні домішки. Велика частина молекул палива знаходиться в полимеризованной (пов'язаному) стані. При підпалюванні такої суміші процес горіння почнеться на активній стороні кожного великого, «злиплих» полімерного ланки. При цьому процес горіння буде гальмуватися при зіткненні з водяними полімерними молекулами, а згоряння парафінів або сірки буде неповним, що призводить до уповільнення горіння, токсичним відходам, закоксовування і неповного згоряння паливної суміші в цілому.

Однак, якщо зробити складу палива дрібнодисперсним і однорідним (гомогенним), це приведе до цілого ряду позитивних змін, що впливають на його калорійність та якість згоряння, а саме: під час гомогенізації полімерні ланцюжки органічного палива рвуться, при цьому утворюється велика кількість активних сторін молекул, які вступають в процес окислення одночасно і значно швидше. Крім цього, відбувається розрив зв'язків самих молекул з утворенням вільних радикалів, які мають набагато більшу здатність до займання, ніж замкнуті молекули. Полімерні ланцюжка молекул води руйнуються, вода переходить в мелкодисперсное стан з частковим утворенням вільних іонів H + і OH-, які беруть участь в процесі горіння значно активніше і утворюють нестабільні, легко окислюються з'єднання з вільними радикалами органічного палива. Сірка і парафіни в процесі дроблення утворюють поверхнево-активні речовини (ПАР), які, як контейнер, оточують мікрочастинки емульсії і перешкоджають їх подальшому злипанню. Відбувається емульгування паливної суміші.

Такі емульговані суміші мають кращу теплотворну здатність, рівномірні характеристики горіння, економлять вуглеводневе паливо і утворюють при згоранні шкідливих речовин в 2-3 рази менше, ніж звичайне паливо. В даний час існує безліч типів обладнання для гомогенізації палив і сировини, створення водопаливних емульсій. Однак найбільш перспективними з точки зору економічності та ефективності досягнення необхідної якості дроблення є динамічні пристрої, засновані на кавітаційних принципах роботи.

Так звані кавитационні емульгатори. Вони ж - гомогенізатори, диспергатори, або кавітатори.
Для найкращого ефекту емульгованих суміш повинна мати високий рівень дисперсності, бути однорідна (гомогенна) і не розшаровуватися кілька місяців.
Цим вимогам відповідають новітні динамічні гомогенізатори, що встановлюються на паливному трубопроводі, продуктивністю обробки від 3 до 100 галонів палива за годину.

Зазначені Апарати створюють однорідні паливні композиції з гомогенністю і дисперсністю 0.6-1 мкм, які не розшаровуються при подачі від паливного насоса до, наприклад, насоса високого тиску.

При цьому для підвищення тепловіддачі важких палив може додаватися вода (для безводних мазутів до 10-15%). Є досвід спалювання на постійній основі обводненого мазуту, що містить більше 50% води без проблем з загасанням котла і підтримкою горіння палива.

Завдяки кавітаційного впливу, наприклад, мазут перетворюється на гомогенну емульсію, в якій повністю перемішані знаходилися в ньому легкі і важкі (бітумні) фракції, а також вода і тверді частинки. Це покращує роботу пальникових форсунок: насадки менше закоксовивается, факел стає однорідним і не пульсує, зменшується кількість сажі.

Форсунки стабільно функціонують при зниженні навантаження. Негативний вплив води, присутньої в мазуті, нейтралізується. Вміст води до 10% не погіршує технологічні характеристики котлів, а при більшому вмісті води паливо все ще можна використовувати без її видалення.

Стає доступною заміна дорогих сортів мазуту на низькосортні; при їх використанні в складі водо-мазутних емульсій зберігаються всі основні фізико-механічні властивості палива (теплота згоряння, в'язкість та ін.)

Гомогенізатори, що працюють у динамічному режимі і в режимі реального часу відновлюють і покращують властивості лежалих і обводнених мазутів, збільшують вихід світлих нафтопродуктів з нафти, забезпечують повне згоряння мазутів в котлах і в корабельних двигунах, виробництво пічних палив з нефтешламов, повну очистку зовнішніх стінок колекторів в котлах.

Все це в комплексі економить до 20% мазутів і до 15% легких палив. Комплексна, в тому числі і Кавітаційна обробка бітумів робить їх текучими і пластичними і дозволяє отримувати водно-бітумні емульсії для дорожніх робіт, які знижують вартість ремонту і укладання асфальтів на 30% і дозволяють укладати асфальти в дощ ...

Гомогенізатори застосовуються для підготовки сумішевих палив: мазуту і відходів спиртового виробництва, мазуту і кам'яновугільної смоли, водовугільного палива, біопалива, а також підготовки до ефективної вогневої утилізації різних рідких відходів в суміші з мазутом на теплових та електричних станціях. Крім цього, вони застосовуються і для нетипових задач

Фахівці інноваційного складу та промислові компанії замислюються над найбільш простим і ефективним рішенням дозволяє застосувати при згорянні найбільш ефективний термодинамічний цикл і при цьому самі собі ставлять питання, - Як зробити паливо дешевим, екологічним і простим у виготовленні?

Недавні скачки в цінах на нафту спантеличили цим питанням чимало розумних голів. І останній писк інноваційної моди - розведення бензину метиловим спиртом.

Хоча у спирту інше октанове число, і він згорає інакше, але невелика домішка метанолу в бензині - це як додати в кашу шматок масла.

На черзі розбавлення метанолом (метиловим спиртом) дизельного палива, включаючи і найбільш важкі його сорти, а також і мазуту

Кажуть фахівці які займаються метиловим проектами, - Метиловий спирт дешевше бензину, його октанове число більше ста, немає брудного вихлопу, не буде вуглекислого газу, так що це корисно і для пішоходів, і для водіїв ".

Метилові присадки поширені в Азії, зокрема, в Китаї, а зараз такий експеримент починається і в інших країнах

корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100