19 вересня набрав чинності ЗУ «Про рекламу» в новій редакції від
11 липня 2003 року N 1121-IV. Приводим статті, що мають безпосередне відношення
до теми правового захисту об’єктів інтелектуальної власності:
«Стаття 4. Авторське право та суміжні права щодо реклами
Використання реклами, яка повністю або частково містить об’єкти авторського
права та/або суміжних прав, здійснюється відповідно до вимог законодавства України
про авторське право та суміжні права.
Стаття 5. Реклама імені або найменування та знака для товарів і послуг спонсорів
1. У теле-, радіопередачах, матеріалах в інших засобах масової інформації, видовищних
та інших заходах, які створені і проводяться за участю спонсорів, забороняється
наводити будь-яку інформацію рекламного характеру про спонсора та/або його товари,
крім імені або найменування та знака для товарів і послуг спонсорів…
Стаття 6. Мова реклами
Реклама розповсюджується на території України виключно українською мовою.
Зареєстровані у встановленому порядку знаки для товарів і послуг, логотипи можуть
наводитися мовою оригіналу. В такому випадку іншомовний знак для товарів і послуг,
логотип повинен дублюватися українською мовою.
Знаки для товарів і послуг, логотипи українських компаній наводяться виключно
українською мовою…
Стаття 8. Загальні вимоги до реклами
1. У рекламі забороняється:
використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного
Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів
інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви органів державної
влади України, крім випадків, передбачених законом;
вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім’я без згоди цієї
особи;
імітувати або копіювати текст, зображення, музичні чи звукові ефекти, що застосовуються
в рекламі інших товарів, якщо інше не передбачено законами України у сфері інтелектуальної
власності;
рекламувати послуги, пов’язані з концертною, гастрольною, гастрольно-концертною,
конкурсною, фестивальною діяльністю, без інформації про використання чи невикористання
фонограм виконавцями музичних творів. Ця інформація повинна займати на афішах,
інших рекламних засобах щодо конкретної послуги не менше 5 відсотків загальної
площі, обсягу всієї реклами…»
корисний матеріал? Натисніть:
|