В прес-службі компанії Google повідомили про зміни в правилах використання товарних знаків у програмі AdWords у багатьох регіонах світу, включаючи Росію. В 2004 році подібні зміни були введені в США й Канаді, а в 2008 році — у Великобританії й Ірландії.
«З 4 червня 2009 року Google припиняє розглядати скарги рекламодавців AdWords щодо використання торговельних марок як ключові слова. Ці зміни вплинуть на багато регіонів світу, повний список яких можна подивитися тут. Цей список не містить у собі країни Європейського Союзу, Швейцарію, Норвегію, Ісландію, Ліхтенштейн, Бразилію. Австралію, Нову Зеландію, Китай, Тайвань, Північну й Південну Корею», — говорять в компанії.
Як пояснили в компанії, рекламодавці, що розміщають рекламу на домені Google.ru, зможуть вибирати як ключові слова назви торговельних марок, однак у тексті оголошення торговельні марки можуть фігурувати лише в тому випадку, якщо рекламодавець є одночасно й правовласником торговельної марки. В іншому випадку використовувати бренди можна буде лише як ключові слова без їхнього відображення в об’яві.
«Ці зміни не торкнуться країн Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії, Ісландії, Ліхтенштейну, Бразилії, Австралії, Новій Зеландії, Китаю, Тайваню, Північної й Південної Кореї. У цих країнах ми продовжимо розглядати скарги щодо використання торговельних марок як ключових слів», — говорять у Google.
Джерело: CyberSecurity
корисний матеріал? Натисніть:
|