На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У США «індустрія копірайту» створює 5% ВВП, а інтелектуальна власність є головною статтею експорту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Африканський студент подав скаргу на рекламний слоган «Пашем как негры»

2006-04-21

На початку 2006 року на вулиці Кірова в центрі Ульяновська з’явився рекламний білборд автосервісу. Слоган говорить «Пашем как негры». По всій видимості в такий спосіб рекламне агентство РСН, автор реклами, вирішило підкреслити працьовитість і ретельність співробітників авторемонтної майстерні. Однак іноземний студент із Африки, що навчається в одному з вузів Ульяновська, порахував таке порівняння образливим, що дискредитує його по расовій ознаці й подав у скаргу в Керування федеральної антимонопольної служби по Уляновській області.

Тепер антимонопольщики мають розібратися, чи правомірно таке порівняння й чи не є воно прикладом неетичної реклами.

За її словами, розслідування по даній справі почалося у зв’язку з повідомленнями в пресі й із заявою африканця. Якщо антимонопольні органи вирішать, що реклама неетична, то компанії грозить грошовий штраф у розмірі від 40 до 500 тисяч рублів, відзначила Горохова.

Як повідомляється на інтернет-сайті обласного Керування ФАС, справа у відношення ТОВ РСН було порушено ще 24 березня 2006 року. «У відношенні ТОВ «РСН» керуванням порушена справа по факті розміщення неетичної реклами по ст. 8 Федерального закону «Про рекламу». У рекламі автосервісу «Південний», розміщеному на білборді на вул. Кірова в м. Ульяновську, суспільством використані образливі слова й порівняння відносно раси: «Пашем как «негры». Одночасно проти ТОВ РСН порушене адміністративна справа по ст. 14.3 Коап РФ».

У керуванні додали, що це перший подібний випадок в Уляновській області. В 2003 й 2005 роках антимонопольщики розслідували справи, пов’язані з рекламою, що дискредитує по статевій ознаці.


Джерело: NEWSru.com

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2011
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100