На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У світі діє понад 5,8 млн. патентів і кожний день подається 2 тис. патентних заявок, в Україні зареєстровано 86 тис. патентів на винаходи
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

10. Чому товарні знаки важливі для успіху вашого МСП?

2004-07-12
Всесвітня організація інтелектуальної власності

( (див. початок)

 

Ваші товарні знаки по багатьом аспектах є лицем вашого бізнесу. Вони дозволяють вашим клієнтам відрізняти ваші продукти або послуги від продуктів і послуг ваших конкурентів, даючи вашому МСП можливість краще збувати ваші товари чи послуги. Однак товарні знаки не використовуються просто як ідентифікатори. Вони також розглядаються як гарантія незмінної якості. Споживач, що задоволений якістю вашої продукції або послуг, буде і надалі купувати їх на основі своїх чекань у плані якості, що обумовлюються популярністю товарного знакову. Тому вам належить виявляти велику обережність при виборі та вказуванні відповідного товарного знакова, охороняючи його, акуратно використовуючи його з метою реклами і контролюючи його введення в оману або неналежне використання іншими.
При виборі якого-небудь знака ви повинні установити, чи був цей або подібний знак уже зареєстрований іншими підприємствами для тієї категорії продукції або послуг або ринків, що вас цікавлять. Такий тип інформації можна одержати шляхом проведення пошуку по фондах товарних знаків. Дуже важливо зробити це якомога раніше, для того щоб уникнути зайвих колізій з іншими підприємствами і пустою витратою ресурсів.

Після того, як ви провели пошук по базам даних товарних знаків на предмет конфліктуючих знаків, ви повинні подумати про забезпечення найкращої його охорони. Інформацію з питання про те, як зареєструвати ваш товарний знак, див. «Деякі загальні особливості процедур реєстрації товарних знаків».

Щодо важливості охорони вашого товарного знакову на експортних ринках див. «Використання клейма і зразків для збуту товарів і послуг за кордоном» і «Охорона прав інтелектуальної власності вашого МСП за кордоном»

ПРОВЕДЕННЯ ПОШУКУ ПО ФОНДАХ ТОВАРНИХ ЗНАКІВ

Як перший крок до охорони товарних знаків вам рекомендується провести пошук по фондах товарних знаків, для того щоб переконатися, що даний знак уже не використовується іншим підприємством на цільових ринках. Відомства по товарних знаках багатьох країн реєструють знаки, не порівнюючи їх з існуючими реєстраціями товарних знаків і отриманими раніше заявками, залишаючи вашим майбутнім конкурентам можливість повідомити про їхнє заперечення після того, як знак або заявка будуть опубліковані/зареєстровані. Тому реєстрація товарних знаків у таких країнах не є гарантією того, що товарний знак не буде порушувати права інших осіб. Важливо, наскільки це можливо, провести пошук у національних базах даних по товарних знаках до використання товарному знакові в рамках ваших експортних операцій.

Пошуки по фондах товарних знаків можуть проводитися через бази даних, що діють у режимі он-лайн, (хоча в даний час далеко не всі країни пропонують такі послуги), спеціалізовані фірми або в національному реєстрі товарних знаків. Важливо пам’ятати про те, що, хоча товарні знаки, ідентичні вашому товарному знакові, можуть бути легко ідентифіковані, сутужніше буде виявити подібні до змішання товарні знаки, що знаходяться в колізії з вашим власним знаком. У залежності від сутності кожного випадку можна рекомендувати скористатися послугами компетентного юриста по товарних знаках або повіреного з метою проведення пошуку по фондах товарних знаків для вашого МСП.

Оскільки більшість товарних знаків (за винятком «загальновідомих знаків») охороняють лише ті товари і послуги, у відношенні яких вони зареєстровані, а також ті товари і послуги, що схожі з товарами і послугами, у відношенні яких зареєстрований товарний знак, ваш зареєстрований товарний знак може на законній підставі використовуватися іншими для маркетингу товарів і послуг, що не зв’язані з товарами і послугами вашого МСП...


(продовження)

джерело: Интеллектуальная собственность для бизнеса. Малые и средние предприятия (МСП)
корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100