Андрій (Гавріель) Лівшиць
На жаль всі види біо-палива, особливо найбільш масово застосовується - етанол, містять в своєму складі воду Чим менше концентрація води в етанолі, тим його собівартість вище, і, може наступити такий момент, коли подальше зниження концентрації води в етанолі підніме його собівартість настільки, що ні про яку доцільність застосування суміші етанолу з бензином або дизельним паливом мова йти не буде, суміш буде коштувати дорожче чистого вуглеводневого палива Далі мова піде про новітні технології змішування і активування, які повністю вирішують ці проблеми Технологія динамічного гомогенного змішування дозволяє отримати в результаті змішування і активування дві групи сумішей, - стисливих і не стискаються Обидві групи сумішей можуть бути отримані на одному і тому ж пристрої, що має тільки 7 нерухомих оригінальних деталей, функції яких змінюються в залежності від необхідності отримати стисливу або не стисливу суміш Введення компонентів суміші здійснюється через одні й ті ж вступні отвори, які мають інтегральний варіант розташування та функціонування, що допускає для кожної інтегральної групи вводів, введення в радіальному напрямку як мінімум двох компонентів суміші і в осьовому напрямку як мінімум одного компонента суміші Технологія динамічного гомогенного змішування передбачає як мінімум два варіанти виведення суміші із зони змішування і активування, - у вигляді вихрової, як мінімум трьох-спіральної, труби і у вигляді турбулентного, гомогенізованого в тривимірному просторі потоку суміші Процес динамічного гомогенного змішування і активування здійснюється під тиском, при високій лінійної швидкості руху потоків компонентів суміші і, включає в себе, як мінімум, один комбінований коаксіальний потік компонентів суміші на виході з якого, в кільцевому каналі, ініціюється ефект Бернуллі для кожного з потоків, формують і складових комбінований коаксіальний потік Процес динамічного гомогенного змішування і активування здійснюється за період часу не більше ніж 1 секунда Вихід суміші після завершення процесу динамічного гомогенного змішування і активування може бути адаптований з динамічним мультиплікатором рівня турбулентності і з насосом високого тиску Чи не стискувані суміші, одержувані за технологією динамічного гомогенного змішування і активування можуть, як варіант, являти собою різні емульсії, як типу, - вода в масло, так і типу, - масло в воду Емульсії отримані за технологією динамічного гомогенного змішування і активування в разі потреби можуть в межах можливостей зазначеної технології бути конвертовані в стисливу суміш При певних пропорціях змішування рідких та газоподібних компонентів сумішей за технологією динамічного гомогенного змішування і активування, як один з різновидів стисливої суміші, може бути отримана гомогенна аерозоль При виведенні, отриманої за технологією динамічного гомогенного змішування і активації, стисливої суміші в атмосферу або в обсяг тиск в якому менше ніж тиск суміші, має місце інтенсивний процес розширення та експансії зазначеної стисливої суміші При введенні стисливої суміші в об'єм, тиск в якому менше ніж тиск в потоці суміші, має місце охолодження потоку суміші Пристрій для динамічного гомогенного змішування і активування має дві функціональні робочі схеми, одна з яких призначена для змішування і активування стисливих сумішей, друга для змішування і активування не стискає сумішей Пристрій для динамічного змішування та активування не стискає сумішей складається з орієнтує, що фіксує і інтегруючої системи, всередині якої послідовно розташовані коаксіальні гідродинамічні секції, функціонально пов'язані між собою послідовно розташованими рефлекторами-інтерфейсами, з входами компонентів суміші і з системою для послідовної подачі суміші в секцію мультиплікації рівня турбулентності і в насос високого тиску Пристрій для динамічного змішування та активування стисливих сумішей складається з орієнтує, що фіксує і інтегруючої системи, всередині якої послідовно розташовані коаксіальні і співвісні гідродинамічна і аеродинамічна секції, функціонально пов'язані між собою послідовно розташованими рефлекторами-інтерфейсами, з входами компонентів суміші і з системою для виведення суміші з пристрої Зазначені технології випробувані і дали відмінні результати, - тільки концентрація сажі в вихлопних газах знизилася на 97% У той же час інтенсивно перевіряється взагалі можливість у найближчому майбутньому перейти на біо-паливо або біо-паливні композиційні, активовані суміші ВВС США вперше провели випробування літака - штурмовика A-10 Thunderbolt II - на "алкогольному" паливі, повідомляє Defence Talk. Це паливо в США відоме також під абревіатурою (ATJ, Alcohol To Jet). В ході випробувань в баки штурмовика була залита паливна суміш із ATJ і стандартного авіаційного палива JP-8. За словами льотчика-випробувача майора Олівії Елліот (Olivia Elliott), A-10 вів себе в повітрі, як якщо б був заправлений звичайним паливом. Випробування A-10 проводяться в рамках програми ВВС США по переведенню всіх літальних апаратів на альтернативне паливо. ATJ виробляється з цукрів у деревині, папері, траві і другом рослинному матеріалі, що містить багато клітковини. Потім отримані цукру ферментують в алкоголь, який потім проходить через процедуру гідроочищення. Отримане в результаті паливо може замінити використовуване в даний час стандартне авіаційне пальне JP-8. Як повідомляє Denver Post, виробництвом ATJ для ВВС США займається американська компанія Gevo. У 2011 році вона отримала контракт на поставку військовим 11 000 галонів (41,6 тисячі літрів) ATJ, виробленого з ізобутанола. За даними видання, політ A-10 на "алкогольному" паливі відбувся 28 червня на авіабазі Еглін, проте відомо про нього стало тільки зараз. Перед польотом A-10 пройшов наземні випробування з ATJ, в ході яких перевірялася робота двигунів літака. В даний час на частку ВВС припадає понад 50 відсотків загального обсягу споживання палива збройними силами США. Щорічний обсяг споживання палива військово-повітряними силами становить у середньому 2,5 мільярда галонів. Згідно з чинною програмою, ВВС США мають намір до кінця 2012 року завершити сертифікацію всіх наявних літаків і вертольотів на використання біопалива; до 2016 року військові планують скоротити споживання звичайного палива вдвічі. До теперішнього часу повністю завершилися випробування літальних апаратів на можливість працювати на біопаливі, зробленому з вугілля і природного газу, а також з рослинних і тваринних жирів. Це паливо має загальну назву HRJ (Hydroprocessed Renewable Jet). У грудні 2011 року міністерство оборони США купило 450 000 галонів рослинного біопалива, витративши на нього 12 мільйонів доларів. На закінчення привожу анотації винаходів, покладених в основу нових інтегрованих технологій: United States Patent Application 20120103306 Kind Code A1 Livshits; David; et al. May 3, 2012 ________________________________________ ENGINE WITH INTEGRATED MIXING TECHNOLOGY Abstract The present disclosure generally relates to an engine with an integrated mixing of fluids (gas or liquid) device and associated technology for improvement of the efficiency of the engine, and more specifically to an engine equipped with a fuel mixing device for improvement of the overall properties of the system with an engine by either inline oxygenation of the liquid or dynamic activation of a fuel with a secondary fluid such as water resulting in a change in property of the input fluid to help with burning ratios, cooling for improved combustion, or the use of re-circulation of exhaust from the engine to further improve engine efficiency and reduce / recycle unwanted emissions or combustion releases such as water. ________________________________________ Inventors: Livshits; David; (San Francisco, CA); Teichner; Lester; (Chicago, IL) Assignee: Turbulent Energy LLC Lexington MA Serial No.: 294591 Series Code: 13 Filed: November 11, 2011 United States Patent Application 20120102736 Kind Code A1 Livshits; David; et al. May 3, 2012 ________________________________________ MICRO-INJECTOR AND METHOD OF ASSEMBLY AND MOUNTING THEREOF Abstract The invention relates to a compact device for producing a composite mixture made of two or more fluids, and for aerating and energizing the composite and injecting it into a volume, and more specifically a micro-fuel injector mixing water, air, or any other types of fluid before it is injected into a volume such as a combustion chamber of an engine made of stackable mechanical elements, and the method of assembly and mounting thereof. ________________________________________ Inventors: Livshits; David; (San Francisco, CA); Teichner; Lester; (Chicago, IL) Assignee: TURBULENT ENERGY LLC Lexington MA Serial No.: 294806 Series Code: 13 Filed: November 11, 2011 United States Patent Application 20120085428 Kind Code A1 Livshits; David; et al. April 12, 2012 ________________________________________ EMULSION, APPARATUS, SYSTEM AND METHOD FOR DYNAMIC PREPARATION Abstract The invention relates to a fluid composite, a device for producing the fluid composite, and a system for producing an aerated fluid composite therewith, and more specifically a fluid composite made of a fuel and its oxidant for burning as part of different systems such as fuel burners or combustion chambers and the like. The invention also relates to an emulsion, an apparatus for producing an emulsion, a system for producing an emulsion with the apparatus for producing the emulsion, a method for producing a dynamic preparation with the emulsion, and more specifically to a new type of a stable liquid / liquid emulsion in the field of colloidal chemistry, such as a water / fuel or fuel / fuel emulsion for all spheres of industry. ________________________________________ Inventors: Livshits; David; (San Francisco, CA); Teichner; Lester; (Chicago, IL) Assignee: TURBULENT ENERGY LLC Lexington MA Serial No.: 294737 Series Code: 13 Filed: November 11, 2011 United States Patent Application 20110048353 Kind Code A1 Livshits; David; et al. March 3, 2011 ________________________________________ Engine with Integrated Mixing Technology Abstract The present disclosure generally relates to an engine with an integrated mixing of fluids device and associated technology for improvement of the efficiency of the engine, and more specifically to an engine equipped with a fuel mixing device for improvement of the overall properties by inline oxygenation of the liquid, a change in property of the liquid such as cooling form improved combustion, or the use of re-circulation of exhaust from the engine to further improve engine efficiency and reduce unwanted emissions. ________________________________________ Inventors: Livshits; David; (San Francisco, CA); Teichner; Lester; (Chicago, IL) Serial No.: 545454 Series Code: 12 Filed: August 21, 2009 United States Patent Application 20110030827 Kind Code A1 Livshits; David; et al. February 10, 2011 ________________________________________ FLUID COMPOSITE, DEVICE FOR PRODUCING THEREOF AND SYSTEM OF USE Abstract The current disclosure relates to a new fluid composite, a device for producing the fluid composite, and a method of production therewith, and more specifically a fluid composite made of a fuel and its oxidant for burning as part of different systems such as fuel burners, where the fluid composite after a stage of intense molecular between a controlled flow of a liquid such as fuel and a faster flow of compressed highly directional gas such as air results in the creation of a three dimensional matrix of small hallow spheres each made of a layer of fuel around a volume of pressurized gas. In an alternate embodiment, external conditions such as inline pressure warps the spherical cells into a network of oblong shape cells where pressurized air is used as part of the combustion process. In yet another embodiment, additional gas such as air is added via a second inlet to increase the proportion of oxidant to carburant as part of the mixture. ________________________________________ Inventors: Livshits; David; (San Francisco, CA); Telchner; Lester; (Chicago, IL) Correspondence Address: VEDDER PRICE P.C. 222 N. LASALLE STREET CHICAGO IL 60601 US Serial No.: 859121 Series Code: 12 Filed: August 18, 2010
корисний матеріал? Натисніть:
|