Андрій (Гавріель) Лівшиць
Безпілотні автомобілі стали реальністю Як тільки були в основному вирішені технічні та технологічні проблеми, виникли питання логістики застосування таких автомобілів в сучасній транспортній системі розвинених держав Питання страхування транспортних засобів та існуюча практика страхування прив'язані до простого факту, що частиною всієї системи юридичних і фінансових взаємин і зобов'язань є водій транспортного засобу Відсутність водія вимагає постійної фіксації інформації про ситуації на дорозі і постійного контролю за технічним станом автомобіля Такий контроль вимагає наявність системи накопичувачів інформації, яка буде в змозі накопичити і зберігати непорівнянні із сьогоднішніми масиви інформації незалежно від центральної системи контролю та управління автомобілем Як було відзначено в попередніх публікаціях по цій темі, винаходи такої техніки створені і можуть стати предметом обговорення і переговорів між зацікавленими інвесторами та винахідниками або власниками цієї інтелектуальної власності Ось ця група винаходів: United States Patent Application 20060250934 Kind Code A1 Livshits; David; et al. November 9, 2006 ________________________________________ Three dimensional optical information carrier and a method of manufacturing thereof Abstract A three dimensional optical information carrier is presented. The information carrier comprises formatting marks disposed on the nodes of a three dimensional lattice formed by the intersection of equiangular spaced radial planes, equidistantly spaced cylindrical spiral tracks and virtual recording planes. ________________________________________ Inventors: Livshits; David; (Ashdod, IL); Salomon; Yair; (Jerusalem, IL); Alpert; Ortal; (Jerusalem, IL) Correspondence Address: BROWDY AND NEIMARK, PLLC; 624 NINTH STREET, NW SUITE 300 WASHINGTON DC 20001-5303 US Assignee: MemPile Inc. Wilmington DE United States Patent Application 20070288947 Kind Code A1 Livshits; David December 13, 2007 ________________________________________ SWING ARM OPTICAL DISC DRIVE Abstract Disclosed is a swing type optical disc drive. The drive includes a disc rotating on a disc support and a swing arm pivoted at one of its ends and having a distal end communicating with an encoder. The pivot point and a point on distal end define a swing axis of the arm. The disc further includes an optical system mounted on the arm such that optical axis of the system is parallel with the swing axis and both axes lie in the same plane. A cam actuator imparts a swinging motion to the arm. The swinging motion of the arm positions the plane with the optical axis and the arm axes such that the plane is always tangent to a reading / recording track of the disc. ________________________________________ Inventors: Livshits; David; (Ashdod, IL) Correspondence Address: BROWDY AND NEIMARK, PLLC; 624 NINTH STREET, NW SUITE 300 WASHINGTON DC 20001-5303 US Assignee: MemPile Inc. Wilmington DE 19801 United States Patent Application 20080182060 Kind Code A1 Livshits; David; et al. July 31, 2008 ________________________________________ Manufacturing of Multi-Plate For Improved Optical Storage Abstract In accordance with the invention a new optical data carrier and methods for its production are provided. The optical data carrier of the invention is characterized in that different plates have different concentrations. ________________________________________ Inventors: Livshits; David; (Ashdod, IL); Alpert; Ortal; (Jerusalem, IL); Salomon; Yair; (Jerusalem, IL) Correspondence Address: BROWDY AND NEIMARK, PLLC; 624 NINTH STREET, NW SUITE 300 WASHINGTON DC 20001-5303 US Serial No.: 813837 Series Code: 11 Filed: January 12, 2006 PCT Filed: January 12, 2006 PCT NO: PCT/IL2006/000053 371 Date: July 12, 2007 United States Patent Application 20080285396 Kind Code A1 Salomon; Yair; et al. November 20, 2008 ________________________________________ Method and Apparatus of Formatting a Three Dimensional Optical Information Carrier Abstract A method of formatting at least one optical information carrier is provided. The method is aimed at creating a plurality of formatting marks that are to be sequentially addressed when reading recording information in the carrier. The method comprises recording the plurality of formatting marks within the carrier volume in an interleaved order, thereby reducing delays in recording locally adjacent formatting marks thus reducing the entire carrier formatting time. ________________________________________ Inventors: Salomon; Yair; (Jerusalem, IL); Alpert; Ortal; (Jerusalem, IL); Livshits; David; (Ashdod, IL) Correspondence Address: BROWDY AND NEIMARK, PLLC; 624 NINTH STREET, NW SUITE 300 WASHINGTON DC 20001-5303 US Assignee: MemPile In.cc / o PHS Corporate Services Inc. Wilmington DE United States Patent Application 20090245066 Kind Code A1 Katsuura; Kanji; et al. October 1, 2009 ________________________________________ OPTICAL DATA CARRIER, AND METHOD FOR READING / RECORDING DATA THEREIN Abstract An optical data carrier is presented. The data carrier comprises: at least one recording layer composed of a material having a fluorescent property variable on occurrence of multi-photon absorption resulting from an optical beam, said recording layer having a thickness for forming a plurality of recording planes therein; at least one non-recording layer formed on at least one of upper and lower surfaces of said recording layer and differing in fluorescent property from said recording layer; and at least one reference layer having a reflecting surface being an interface between the recording layer and the non-recording layer. ________________________________________ Inventors: Katsuura; Kanji; (Saitama-ken, JP); Eitan; Ori; (Jerusalem, IL); Okino; Yoshihiru; (Kyoto, JP); Hamer; Rene; (Louisville, CO); Livshits; David; (Ashdod , IL) Correspondence Address: BROWDY AND NEIMARK, PLLC; 624 NINTH STREET, NW SUITE 300 WASHINGTON DC 20001-5303 US Assignee: Mempile Inc. Wilmington DE У той же час з'явилися повідомлення по роботах, спрямованим на створення безпілотних транспортних засобів Так, Управління транспортних засобів американського штату Невада 7 травня схвалив видачу компанії Google першою в своєму роді ліцензії на випробування керованих автопілотом автомобілів на дорогах загального користування. Можливості безпілотного Toyota Prius, оснащеного арсеналом різних датчиків, фахівці Google успішно продемонстрували на швидкісних шосе штату, в житлових районах Карсон-Сіті і центрі Лас-Вегаса. Як повідомляється в прес-релізі Управління транспортних засобів Невади, перші досвідчені автомобілі з автопілотом від Google отримають червоні номерні таблички. У лівій частині номерного знака буде розташований знак нескінченності - символ "автомобіля майбутнього", пояснив глава Управління Брюс Бреслоу (Bruce Breslow). Оригінальні червоні номери будуть встановлюватися тільки на досвідчені безпілотні автомобілі, завдяки чому їх легко буде розпізнати як звичайним громадянам, так і представникам правопорядку ", - розповів Бреслоу. Для перших серійних безпілотних машин номерні знаки зроблять зеленого кольору з тим же характерним символом нескінченності. Варто відзначити, що Google стала далеко не першою компанією, яка вирішила вкластися в розробку безпілотних автомобілів. Зараз подібні дослідження проводять General Motors, Ford, Mercedes-Benz, Volkswagen, Audi, BMW і Volvo. Компанія Cadillac, зокрема, працює над напівавтоматичною системою управління Super Cruise, яку планується випустити на ринок у найближчі кілька років. Перші серйозні випробування безпілотних автомобілів почалися ще в 1980-х роках у Німеччині. Тоді військові фахівці з Мюнхенського університету бундесверу випробували мікроавтобус Mercedes-Benz, оснащений роботизованою системою управління, заснованої на відеодатчіков. Автомобілю вдалося розігнатися до 100 кілометрів на годину, проте випробування проходили на порожніх вулицях - по суті, в далеких від реальності умовах. "Гугломобіль" ж оснащений повністю автономним керуванням - роботизована система відповідає за повороти керма, прискорення й гальмування. Безпечне пересування по дорогах у реальних умовах (зі світлофорами, перехрестями, автомобілями і пішоходами) забезпечується за рахунок системи супутникової навігації, сервісу Google Street View і цілого комплексу датчиків. В їх число входять розташований на даху оптичний датчик LIDAR, що визначає відстань до об'єктів за допомогою відбитого світла, радари на передній частині автомобіля, датчик позиціонування на задньому колесі, і, звичайно, відеокамери в салоні автомобіля. Провідним інженером, відповідальним за розробку безпілотного автомобіля Google, є віце-президент компанії Себастьян Трун (Sebastian Thrun), що очолює лабораторію з вивчення штучного інтелекту в Стенфордському університеті. У 2005 році група вчених на чолі з Трунов виграла змагання серед безпілотних автомобілів, організовані Управлінням перспективних дослідницьких проектів (DARPA) міністерства оборони США. У жовтні 2010 року Трун оголосив про розробку безпілотного автомобіля в інтересах Google. Перші випробування "гугломобілей" почалися в Каліфорнії. Дослідні зразки успішно проїхали від кампуса Google в Маунтін-В'ю до офісу в Санта-Моніці, а потім і до Голлівудського бульвару. Згодом безпілотники прокотилися по мосту "Золоті ворота" в Сан-Франциско, трасі SR 1, що проходить по узбережжю Тихого океану, і по березі озера Тахо. В даний час, за інформацією Las Vegas Sun, в парк "гугломобілей" входять щонайменше вісім машин - шість "гібридних" Toyota Prius, один Audi TT і один Lexus RX450h. За даними на кінець березня 2012 року, в загальній складності "гугломобілі" успішно подолали понад 320 000 кілометрів. В ході випробувань один такий безпілотний Prius навіть відвіз сліпого в закусочну Taco Bell. За всю історію випробувань "гугломобіль" потрапив за все в одну аварію - безпілотний Prius зачепив звичайний "пілотований" Prius в районі Маунтін-В'ю. Представники Google, врочем, тут же заявили, що "гугломобіль" в момент аварії знаходився в режимі ручного управління, а система автоматичного управління працює без збоїв. Як би там не було, Google стала першою в США (та й у світі) компанією, офіційно допущеної до дослідної експлуатації своїх безпілотних машин на громадських дорогах. Можливим це стало після затвердження в лютому 2012 року законодавчих норм, які дозволяють рух автономних транспортних засобів по дорогам Невади. Відповідно до закону, ліцензія на пересування по громадських дорогах може бути видана тільки заявникам, чиї безпілотні автомобілі накатали в ході випробувань не менше 16 000 кілометрів. Крім того, при пересуванні таких машин з суспільних дорогах під час випробувань в салоні повинні знаходитися не менше двох осіб - один на місці водія, інший - на "штурманському" місці. Крім Невади подібні нормативні акти готуються до розгляду в Каліфорнії, Флориді, Оклахомі і на Гаваях. За межами США доля безпілотних автомобілів поки не настільки однозначна. The Daily Telegraph, зокрема, пише з посиланням на главу парламентського комітету Великобританії з транспорту Роберта Гіффорд (Robert Gifford), що в королівстві переходити на безпілотне управління машинами поки не планують. "Зараз є автомобілі, які можуть самостійно паркуватися [наприклад, Volkswagen Touran - прим." Стрічки.Ру "], але лише допомагають водієві, не замінюючи його. Уряду необхідно зрозуміти, як [безпілотна] технологія буде розвиватися в найближчі десять років. .. ", - пояснив Гіффорд. Якщо вірити представнику Google Ентоні Левандовскі (Anthony Levandowski), якого цитує The Wall Street Journal, в компанії сподіваються завершити розробку "гугломобіля" "набагато швидше", ніж за десять років. "Якщо не вийде - ганьба нам як інженерам", - заявив Левандовськи.
корисний матеріал? Натисніть:
|