На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
В Україні на 01.10.2013 (з 1992 р.) зареєстровано 394423 охоронних документів на ОПВ, із них патентів: 108167 на винаходи, 83871 на корисні моделі, 25522 на промзразки, 176805 свідоцтв на знаки для товарів і послуг, 13 свідоцтв на топографії ІМС, 20 реєстрацій КЗПТ та 25 свідоцтв на право на використання зареєстрованих КЗПТ
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Скандали навколо захисту авторських прав при проведені Британських олімпійських ігор

2012-08-20

У британських газетах описані скандали навколо захисту авторських прав.

Використати символіку Ігор — олімпійські кільця, логотип і навіть слово «Лондон-2012» — мали право лише офіційні спонсори змагань.

У місті навіть працювали спеціальні загони бренд-поліції, покликані стежити за дотриманням цих обмежень. Найбільше обурення викликає те, що компанії — не офіційні спонсори — не мають права не тільки прямо згадувати про Олімпіаду, але й побічно асоціювати себе зі змаганнями. Зокрема, у рекламі заборонено вживати слоган «Швидше, вище, сильніше», а також два десятки слів, у тому числі: «Лондон», «2012», «золото», «срібло», «бронза» і навіть «літо». При цьому про слово «медаль» укладачі переліку, схоже, забули.

Доходить до смішного: наприклад, продавати смажену картоплю в районі проведення Ігор мали право тільки McDonald’s, іншим це заборонено. «А як же традиційний британський обід fish and chips — смажена картопля з рибою?» — обурились власники місцевих кафе й подали до суду. Fish and chips удалось відстояти, але саме в такому поєднанні: тобто продавати картоплю з рибою можна, а от без риби — уже не можна. У барах було заборонено писати на вході «дивиться тут олімпійські трансляції», тому багато хто хитрував і писав, наприклад, «дивиться спортивні змагання року».

Порушникам авторських прав виставлявся великий штраф. За нелегальне використання олімпійських символів або асоціацій платили до 30 тисяч фунтів. Бренд-полицейські працювали не тільки в столиці, але й в інших містах і боролися також з «партизанським маркетингом». Так, вони змусили «Олімпійське» кафе, яке багато років працювало в Лондоні, зафарбувати першу букву «о» — тепер воно «Лімпійське». М’ясну крамницю змусили зняти щит, де круглі сосиски нагадували форму кілець, а квітковий магазин — розібрати прилавок, де квітами була викладена емблема Олімпіади.

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100