На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Прибутки від використання патентів у світі зросли від 3 млрд дол. у 1982 році до 120 млрд дол. у 2003 році
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Аналіз сучасних прийомів і алгоритмів формування інноваційних технічних рішень на застосування відмінних ознак відомих винаходів в новій якості і в новопосталих областях технології (продовження, частина четверта - селективна інтеграція базових відміт

2013-05-03
Андрій (Гавріель) Лівшиць; Ярослав Ващук

ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ІСНУЮЧОГО ПОЛОЖЕННЯ У ТЕХНОЛОГІЇ АКТИВАЦІЇ паливної суміші ДВИГУНІВ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ

В даний час відомі різні технології і пристрої для кінцевої мети, - скорочення витрати пального в двигунах автомобілів.

За характером впливу на пальне, можна виділити ряд технологій в яких активація пального та як наслідок цього підвищення його ефективності здійснюється за допомогою різних магнітних пристроїв;

Це винаходи по патентах США - № 5,671,719; № 5,331,807; № 5,664,546;

у всіх перерахованих патентах для активуючого впливу на пальне використовується магнітне поле; цей вплив здійснюється в основному при подачі пального в камеру згоряння в одній або декількох точках або локальних ділянках паливного трубопроводу; вплив такого роду не є безпосереднім, що і визначає відносно невисоку ефективність таких методів;

відомі також приклади впливу не тільки на пальне, а й на повітряну суміш у поєднанні із впливом на пальне; всі ці варіанти впливу мають локальний характер і зберігають свій вплив на активність пального чи паливної суміші на дуже короткий проміжок часу;

крім того проблематичним є збереження якого або впливу магнітних методів активації безпосередньо на процес горіння, що в кінцевому рахунку має найбільший вплив на підвищення ефективності пального і на повноту його згорання; повнота згоряння - є також основним критерієм, що визначає рівень і концентрацію токсичних речовин у вихлопних газах;

Відомі також інші методи для зниження витрати палива, - забезпечення постійного процентного співвідношення між бензином і повітрям, - патент США № 5,429,102; створення демпфирующих потік пального систем, - патент США № 4,699,121; використання подвійного теплообмінника для пального, - патент США № 3,970,142; відомі також численні варіанти модифікації паливних інжекторів і форсунок, результатом яких є незначне поліпшення і підвищення економічності двигуна внутрішнього згоряння;

Всі перераховані методи впливу мають одну схожу деталь процесу, - всі вони не мають безпосереднього впливу на властивості палива або паливної суміші та їх вплив і вплив на безпосередньо процес горіння дуже невелика або взагалі відсутня;

Відомі також, що серійно випускаються, пристрої для підвищення ефективності палива і зниження його питомої витрати; це групи виробів і пристроїв під назвою, - FUEL ENERGIZER, FUEL VAPORIZER and TORNADO FUEL SAVER;

На останньому має сенс зупинитися детальніше, оскільки цей метод і в цілому технологія вихрового впливу на компоненти пального або паливних сумішей мають хоч і обмежене, але все ж безпосередній вплив на процес горіння;

Вплив на паливну суміш або на окремі компоненти цієї суміші, ведуться в відомому пристрої, шляхом завихрення потоку повітря, який змішується з потоком палива, в більшості випадків-бензину; завихрення збільшує ступінь турбулентності в потоці палива, а це в свою чергу збільшує рівень спаленність, тобто завдяки цьому при більш повної спаленність від згорілого обсягу палива отримують більше енергії, що визначає зниження питомої витрати палива;

У запропонованій технології спеціальної обробки горючої суміші при її русі в паливному трубопроводі, використовуються кілька послідовних методів впливу на рухомий потік палива і потім паливної суміші, з використанням основних фізичних принципів гідродинаміки і надалі аеродинаміки;

завершення процесу пропонованого впливу ведеться за допомогою многофакельних форсунок, які не змінюють фізико-хімічних властивостей паливної суміші при безпосередній подачі в камеру згоряння;

Пропонована технологія має можливість на рівноцінне за рівнем ефективності впливу, - гідродинамічний змішування органічних і неорганічних компонентів палива з подальшим гомогенним аеродинамічним насиченням киснем, аж до повного або часткового спінювання, або на високоефективну турбулізацію однорідного потоку палива з також подальшим гомогенним аеродинамічним насиченням киснем;

як у першому, так і в другому варіантах при уприскуванні безпосередньо в камеру згоряння, всі фізико - хімічні властивості палива, отримані в результаті впливу, зберігаються;

Пропонована технологія і два варіанти пристрою для її реалізації, є наступними:

1. ТЕХНОЛОГІЯ

Пропонована технологія дії на динамічний рухливий потік палива в паливному трубопроводі складається з декількох ступенів глибокого гідродинамічного і аеродинамічного впливу на паливо;

При цьому для посилення глибини впливу і для зниження або зовсім винятку додаткових енергетичних витрат на вплив, створюються умови для роботи принципу Бернуллі в трубопроводі, що дозволяє при мінімальних енергетичних витратах на заключному етапі аеродинамічного впливу і абсолютно без будь-яких витрат на етапі гідродинамічного впливу отримати високоефективну паливну суміш і значно підвищити ефективність процесу горіння і в той же час знизити питома витрата палива на нього;

2. ВАРІАНТИ ПРИСТРОЇ

Пристрої для реалізації запропонованої технології, мають два виконання, - перше для випадків, коли паливо має, як мінімум два різнорідних компонента, - наприклад бензин і воду; або коли паливо має як мінімум два однорідних компонента, - наприклад бензин і етанол; або коли паливо має як мінімум три різнорідних компонента, - наприклад - бензин, етанол і воду;

Друге виконання призначене для випадків, коли паливо має тільки один компонент, - наприклад бензин;

Для всіх виконань, пристрій складається з, вбудованих в трубопровід, пов'язаних функціонально і конструктивно за допомогою гідромеханічного і аеромеханічного інтерфейсу, гідродинамічного турбулізатора, пов'язаного з насосом подачі палива з паливного бака і аеродинамічного спінює активатора потоку, пов'язаного з міні компресором, які мають привід обертання від кінематичного відгалуження вала двигуна і через паливний трубопровід, що має вихід на многофакельние паливні форсунки;



корисний матеріал? Натисніть:


2020-11-20
Жива вода


2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100