На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У наступних світових війнах буде розвертатися боротьба за інтелектуальну власність, а не за нафту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Інноваційна модифікація палива для дизельних двигунів і інших термодинамічних пристроїв, що використовують дизельне паливо (продовження, частина друга - паливні емульсії)

2012-11-28
Андрій (Гавріель) Лівшиць

Найбільш економічно доцільним є використання в дизельних двигунах паливних емульсій, вуглеводневій основою яких є дизельне паливо а добавкою, яка формує емульсію, - вода.

Ефективність такого варіанта застосування паливної суміші-емульсії залежить від ступеня дисперсності води в дизельному паливі

На фото показано пристрій для динамічного змішування та активування паливних сумішей, змонтоване на випробувальному стенді і підключене до входу в насос високого тиску дизельного двигуна;

За допомогою цього пристрою і реалізується на ньому технології з'явилася можливість ініціювати абсолютно нову технологію емульсіфікаціі, що дає в порівнянні з існуючими істотний ефект.

Нова версія технології приготування емульсій взагалі і паливних емульсій зокрема
Основна відмінність пропонованої версії отримання емульсії полягає в тому, що:

  • Емульсія формується в пристрої для динамічного змішування та активування рідин і газів, в динамічному потоці 60% одного з компонентів емульсії в який також у вигляді динамічного потоку, вводяться 40% цього ж компонента емульсії і після цього в місце з'єднання 60 і 40 відсотків одного з компонентів емульсії вводиться другий компонент емульсії, також у вигляді динамічного потоку;
  • Потоки 60 і 40 відсотків одного з компонентів емульсії є коаксіальними і співвісними в тривимірному просторі в якому ці фрагменти потоків рухаються;
  • При цьому лінійні швидкості руху потоку з 40% одного з компонентів емульсії як мінімум в 4 рази перевищують лінійні швидкості потоку з 60% цього ж компонента емульсії;
  • Фізичні умови в місці з'єднання цих потоків, включаючи концентричні ефекти Бернуллі в кожному з потоків забезпечують гомогенізацію турбулентності об'єднаного потоку (турбулентну гомогенізацію);
  • Динамічний потік другого компонента емульсії вводиться в зону в якій здійснена турбулентна гомогенізація;
  • Інтегрований потік отриманої емульсії набуває стан гомогенізації рівня турбулентності по всьому об'єму інтегрованого потоку у всіх точках перетину цього потоку;
  • Час цього процесу формування гомогенизированной за рівнем турбулентності емульсії за розрахунками становить не більше 0.1 секунди;
  • Вихід з пристрою для динамічного змішування та активування рідин і газів в інтегрованому (винайденому) пристрої безпосередньо сполучений з входом в стандартний насос високого тиску (застосовуваний на будь-якому сучасному двигуні внутрішнього згоряння як дизельному так і бензиновому);
  • Інтервал часу, необхідного для переходу первинної емульсії з гомогенізований рівнем турбулентності в робочі циліндри насоса високого тиску не перевищує за розрахунками також 0.1 секунди;
  • В насосі високого тиску емульсія з гомогенізований рівнем турбулентності стискається до тиску більше 2000 бар, що дозволяє припустити, що, слідуючи визначенню нано - емульсії, при такому рівні стиснення відбувається ще один цикл гомогенізації емульсії, що виникає при її стисненні в замкнутому об'ємі, що може кваліфікуватися як процес отримання нано емульсії з усіма властивостями і перевагами нано емульсії;
  • З огляду на те, що від моменту виникнення гомогенізації за рівнем турбулентності до моменту виникнення гомогенізації від стиснення проходить не більше 0.2 секунди, з урахуванням інертності цих процесів в потоці рідини, можна вважати процес повної гомогенізації повністю однорідним;
  • Зазначений інтегральний процес формування подвійної та тривимірної гомогенізації в непреривавшуюся динамічному однорідно турбулентному потоці змішуються в емульсію рідин таким чином можна вважати послідовним процесом гомогенізації емульсії і її переходом в кінці процесу в категорію нано емульсій;

За цим методом нами була в потоці сформована емульсія з дизельного палива та водопровідної води, яка при спалюванні в камері згоряння дизельного двигуна показала незвичайні показники, що не зустрічаються в публікаціях, і не зазначені в опублікованих результатах наукових експериментів і досліджень; Це дозволяє припустити, що нами була отримана саме нано - емульсія, що побічно підтверджується і при аналізі фотографій емульсії під мікроскопом;
Інтегроване пристрій, що складається з системи змішування і гомогенізації рівня турбулентності емульсії, пов'язаної безпосередньо з насосом високого тиску як об'єктом розмірної геометричній гомогенізації емульсії під тиском, за гранично малий час між етапами гомогенізації, при максимальній однорідності розподілу часток одного компонента емульсії в обсязі гомогенізованого за рівнем турбулентності другого компонента емульсії, дозволяє кваліфікувати послідовний процес формування емульсії як новий і дозволяє отримати подвійну гомогенізацію емульсії з переходом цієї емульсії в категорію нано - емульсій, але з новими критеріями однорідності як з геометрії так і за рівнем турбулентності
Ці факти говорять про те, що описаний процес та інтегральне пристрій для його реалізації є новими і не очевидними для будь-якого середньої кваліфікації фахівця в цій галузі;
Що винайдено:
  • Новий вид нано - емульсії з подвійною тривимірної гомогенізацією в динамічному потоці, як за рівнем турбулентності так і з геометрії частинок в її обсязі;
  • Новий вид і конфігурація апарату для послідовної гомогенізації в розвиненому динамічному потоці рідин - компонентів емульсії

Так виглядає частина аналітичного обладнання випробувального стенду для випробування дизельного двигуна, що використовує в якості палива емульсію, що складається з дизельного палива та водопровідної води; Процентний вміст води коливається від 3% до 20% від ваги дизельного палива

Так виглядає, вбудоване в конструкцію паливного обладнання стандартного дизельного двигуна з робочим об'ємом циліндрів у 2.4 літра, пристрій для динамічного змішування та активування паливної суміші на якому перед упорскуванням готується паливна емульсія

На фото показаний герметичний прозорий контейнер для відбору і збереження проб емульсій; Емульсія має характерний молочний колір;

Критерії порівняльної класифікації емульсій, отриманих за новим методом:

Емульсії та їх відмінності в залежності від розмірних факторів

Емульсії та їх відмінності в залежності від факторів рівномірності розподілу часток додаткового (не домінуючого компонента) в обсязі домінуючого компонента

Емульсії та їх відмінності в залежності від методу гомогенізації

Емульсії та їх відмінності в залежності від послідовних кроків гомогенізації

Причини важливості гомогенізації за рівнем турбулентності і критерії їх порівняльної оцінки

Причини важливості гомогенізації за допомогою високого тиску і критерії їх порівняльної оцінки

Оригінальність обробки емульсії під високим тиском в потоці, переваги отриманої емульсії та критерії її порівняльної оцінки

Важливість мінімізації часової паузи між послідовними циклами гомогенізації і її вплив на критерії її порівняльної оцінки

Важливість мультиплікації швидкості руху або тиску в потоці між послідовними циклами гомогенізації і її вплив на критерії порівняльної оцінки

корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100