На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Держава повинна побачити переваги людського потенціалу — знань, інтелектуальної власності, ідей — перед нафтою, газом, металом і нерухомістю: на відміну від природних копалин людський потенціал має здатність накопичуватися.
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Книга «Інтелектуальна власність в рекламі, у фірмовому стилі підприємства, в дизайні продукту (упаковки)»

2010-10-11
Володимир В. Коноваленко

Ця книга про те, як створювати і використовувати рекламні продукти, фірмовий стиль підприємства і дизайн продукту (упаковки) без порушення прав інтелектуальної власності. Книга є практичним посібником про інтелектуальну власність для авторів творів та промислових зразків, дизайнерів, виконавців, виробників фонограм та інших суб'єктів права інтелектуальної власності, рекламістів, рекламодавців, а також менеджерів торговельної марки. Наявність великої кількості ілюстрацій у вигляді схем і таблиць робить книжку доступною читачам з будь-яким рівнем знань у галузі права інтелектуальної власності. Ця книга для тих, хто хоче отримати максимальний дохід від використання об'єктів права інтелектуальної власності.

Книги Володимира В. Коноваленка замовляйте на сайті «Електронні книги з інтелектуальної власності»

корисний матеріал? Натисніть:

групи: реєстрація прав; порушення прав; реєстрація прав; порушення прав
теги: торговельна марка; порушення права; реклама; дизайн




інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2011
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100