На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) – обов’язковий атрибут безперервного творчого процесу і незамінна річ для творчої людини
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Асоціація зовнішньої реклами захищає бренд «Кохаймося!»

2005-08-20

Асоціація зовнішньої реклами заявляє про випадки несумлінного використання ідеї акції «Кохаймося!» у зовнішній комерційній рекламі і закликає учасників ринку утриматися від таких дій. Про це йдеться у повідомленні Асоціації. Асоціація заявила, що з метою запобігання несумлінному використанню ідеї акції зареєструвала відповідну торговельну марку в декількох варіантах.

За даними Асоціації, «одна з марок презервативів з’явилася на щитах зовнішньої реклами з закликом «берегти любов» на фіолетовому фоні». При цьому Асоціація відзначає, що немає підстав для оскарження згаданих дій, оскільки порушення права не було.

Асоціація не виключає, що ідея реклами презервативів просто збіглася з ідеєю акції «Кохаймося!». «Але в будь-якому випадку, ми однозначно засуджуємо подібні спроби і ще раз підкреслюємо, що акція «Кохаймося» ніколи не була і не буде мати відношення до комерційної і політичної реклами», — сказано в повідомленні.

У липні ц.р. Асоціація зовнішньої реклами розмістила приблизно 800 щитів із соціальною рекламою у Києві з закликом «Кохаймося!».


Журнал «Інтелектуальна власність»

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100