Асоціація зовнішньої реклами заявляє про випадки несумлінного використання ідеї
акції «Кохаймося!» у зовнішній комерційній рекламі і закликає учасників
ринку утриматися від таких дій. Про це йдеться у повідомленні Асоціації. Асоціація
заявила, що з метою запобігання несумлінному використанню ідеї акції зареєструвала
відповідну торговельну марку в декількох варіантах.
За даними Асоціації, «одна з марок презервативів з’явилася на щитах зовнішньої
реклами з закликом «берегти любов» на фіолетовому фоні». При
цьому Асоціація відзначає, що немає підстав для оскарження згаданих дій, оскільки
порушення права не було.
Асоціація не виключає, що ідея реклами презервативів просто збіглася з ідеєю
акції «Кохаймося!». «Але в будь-якому випадку, ми однозначно
засуджуємо подібні спроби і ще раз підкреслюємо, що акція «Кохаймося»
ніколи не була і не буде мати відношення до комерційної і політичної реклами», — сказано в повідомленні.
У липні ц.р. Асоціація зовнішньої реклами розмістила приблизно 800 щитів із
соціальною рекламою у Києві з закликом «Кохаймося!».
Журнал «Інтелектуальна власність»
корисний матеріал? Натисніть:
|