На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У США «індустрія копірайту» створює 5% ВВП, а інтелектуальна власність є головною статтею експорту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Антимонопольний комітет України порушив справу за ознаками здійснення компанією «Nemiroff» несумлінної конкуренції

2005-08-08

Антимонопольний комітет України порушив справу за ознаками здійснення дочірнім підприємством «Українська горілочна компанія «Nemiroff» несумлінної конкуренції.

Як повідомили Лігабізнесінформ у компанії «Союз-Віктан», Державний уповноважений Антимонопольного комітету встановив, що компанія «Nemiroff», використовуючи на етикетці своєї продукції позначення «березова (на бруньках)«, робить дію, що має ознаки неправомірного використання ділової репутації товару свого конкурента. Порушення даної справи обумовлено подібністю словесного позначення «березова (на бруньках)» і торговельної марки «На березових бруньках» компанії «Союз-Віктан», що виходить за межі етичних стандартів ведення бізнесу й, мабуть, законодавства.

Реалізацію горілки під позначенням «березова (на бруньках)» компанія «Nemiroff» почала на початку 2005 року, після того, як ТМ «На березових бруньках» уже стала відомим і пізнаваним брендом, на просування якого компанія «Союз-Віктан» з 2002 року тільки в Україні витратила більше 8 млн.грн.

«За матеріалами, які я бачив й аналізував [словесне позначення, етикетка й т.п.], роблю однозначний висновок про те, що відбулося попадає під ознаки несумлінної конкуренції. «Союз-Віктан» уже 3 роки як вивів на український ринок горілку «На березових бруньках», що зараз асоціюється в споживачів однозначно як його продукт. На просування продукту були спрямовані більші засоби. Про успіх марки і якості продукту свідчать і нагороди на престижних конкурсах і виставках, які підкреслюють імідж товару, що придбав розпізнавальну здатність. І тому такі дії, як поява «Української березової (на бруньках)», у конкурентному праві розцінюються як паразитування на чужій репутації — коли жнуть там, де не сіяли», — відзначив кандидат економічних наук, атестований судовий експерт із питань інтелектуальної власності Геннадій Андрощук.

У цей момент, у межах судових справ, пов’язаних із припиненням порушення прав інтелектуальної власності компанії «Союз-Віктан» на торговельну марку «На березових бруньках», тривають судові експертизи.

На сьогоднішній день, про розпізнавальну здатність товарного знаку «На березових бруньках» також свідчать спроби вінницького виробника горілки через ДП «Алко Інвест Україна» зареєструвати торговельні марки, до складу яких входить позначення «на бруньках», у тому числі й «березова (на бруньках)», і одночасно скасувати через суд реєстрацію товарного знаку «На березових бруньках» посилаючись на те, що він указує на склад горілки. Насправді, до складу горілки «На березових бруньках» входить ароматний спирт, настояний на березових бруньках.

Нагадаємо, що Федеральна Антимонопольна служба Російської Федерації й Митна служба РФ ще в травні-липні 2005 року підтвердили виключне право компанії «Союз-Віктан» на товарний знак «На березових бруньках» і зобов’язали конкурентів припинити використання такого позначення на своїй продукції на території РФ, а також ввіз у Росію продукції зі схожим на товарний знак позначенням.

ЛIГАБiзнесIнформ

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100