На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У світі діє понад 5,8 млн. патентів і кожний день подається 2 тис. патентних заявок, в Україні зареєстровано 86 тис. патентів на винаходи
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Революція годує своїх дітей. Син Віктора Ющенко запатентував всю символіку майдану

2005-08-05

Замголови державної податкової адміністрації України (ДПАУ) Микола Катеринчук заявив про те, що син президента країни Андрій Ющенко володіє авторськими правами на «бренди, які використовувалися під час ’помаранчевої революції’«. По оцінках експертів, доходи від використання «помаранчевої» символіки можуть скласти біля $100 млн.

У п’ятницю, спілкуючись із користувачами інтернет-сайту «Кореспондент.net» у режимі онлайн, Микола Катеринчук відгукнувся на скандал навколо сина президента Віктора Ющенко, якого в останні тижні часто обвинувачують у тім, що він живе невідповідно до своїх достатків. «Це штучно створений скандал,- заявив пан Катеринчук.- Це провокація. Знаю Андрія як порядочну, молоду, але дуже професійну людину. Хотів би додати до своїх слів, що Андрій Ющенко має авторські права на всі політичні бренди, які використовувалися під час ’помаранчевої революції’. Це до того, що хтось намагається рахувати дохідну частину бюджету Андрія Ющенко».

Учора заступник голови ДПАУ розповів Ъ про те, як Андрій Ющенко одержав авторські права на символіку «помаранчевої революції». «Я йому особисто їх передав. Це було після перемоги в третьому турі. Передача прав відбулася за участю нотаріусів, і на сьогоднішній день вони всі належать саме Андрію Ющенко. Це всі бренды, які ви бачили під час виборчої компанії,- це й ’Так!’, і підкова, і інші. У момент проведення виборчої кампанії наша символіка повинна була бути юридично захищеною від використання іншими. Це було необхідно, щоб не випускалася продукція аналогічного виду, але із протилежним змістом. Чому символіку зареєстрували на мене? Тому що було прийнято таке рішення в штабі, адже я очолював у ньому юридичний блок»,- повідомив пан Катеринчук.

Тим часом символіка «помаранчевої революції» дотепер використається досить активно, і товари із цією символікою коштують недешево. Наприклад, на майдані Незалежности прапорці зі словом «Так» можна придбати за 5-20 гривень. Компанія «Український сувенір» крім інших символів » помаранчевої революції» продає фотоальбоми «Так, Україно!» по 288 гривень і годинники з написом «Так!» на циферблаті — по 192 гривні. Під час « помаранчевої революції» у магазинах навіть з’явилася горілка «Так», що випускалася компанією «Артеміда». Втім, горілка незабаром з магазинів зникла, і колишній гендиректор виробничого об’єднання «Артеміда» Ганна Антоньєва так і не відповіла журналістам на питання «чому?». Однак за словами того ж пана Катеринчука, випуск горілки був припинений саме через те, що компанії «Артеміда» дозволу на використання брэнда ніхто не давав. «У той час багато хто дивилися на мене косо,- згадує замголови ДПАУ.- Говорили, що Катеринчук, уже став багатою людиною».

Експерти затрудняються сказати, який точно прибуток приносить Андрію Ющенко володіння авторським правом на символіку революції, однак сходяться в думці, що цей прибуток значний. На думку співзасновника рекламного холдингу Euro RSCG & Partners Юрія Когутяка, «бренди останньої виборчої кампанії Віктора Ющенко коштують біля $100 млн. Оцінка заснована на інвестиціях, вкладених у їх впізнаваємість і розкручування під час передвиборної кампанії, з іншого боку, це високі очікувані зворотні інвестиції, які дають доступ влади до економічних ресурсів». Як відомо, автором символіки останньої виборчої кампанії Віктора Ющенко, зокрема, підкови, слогана «Так!», а також ідеї використання помаранчевих кольорів, є Ярослав Лесюк. Однак він учора відмовився дати коментарі Ъ «по етичних міркуваннях».

Сам Микола Катеринчук також не знає, у скільки тепер можна оцінити доход Андрія Ющенко: «Це залежить від того, які укладені ліцензійні договори на використання брендів». За його словами, цими брендами цікавилися в Західній Європі, Канаді й Америці. «Інтерес до символіки проявляли багато дизайнерів європейського рівня, не говорячи вже про виробників різних видів товарів в Україні. Я вже не веду справи сім’ї Ющенко, які я вів до й під час виборчої кампанії, тому мені важко говорити. Але я думаю, що це суми не маленькі»,- резюмував замголови ДПАУ. За його словами, більш точний стан сина президента можна буде визначити ближче до 1 квітня наступного року, коли підійде строк подачі декларації про доходи.


КомерсантЪ


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100