ВАТ «Пиво-безалкогольний комбінат «Славутич» здійснив часткове
відновлення дизайну етикетки й логотипу торговельної марки «Славутич».
Основна мета рестайлінга — зробити «обличчя» бренда більш сучасним
і динамічним, зберігши при цьому наступність стосовно попереднього дизайну.
В 1998 році, коли в Україні була вперше представлена торговельна марка «Славутич»,
був обраний логотип, що персоніфікує впевненість компанії в перспективах розвитку
свого продукту. Сьогодні, через 7 років, «Славутич» став великим підприємством,
оснащеним технологічним устаткуванням, що дозволяє забезпечити споживачів високоякісним
вітчизняним пивом. Це обумовило вдосконалення дизайну бренда.
Голова правління ВАТ «Славутич» Юрій Вітрогонів заявив, що брэнд
«Славутич» добре відомий не тільки в Україні, але й далеко за її межами.
Так, за результатами 2004 року він займає 37% у портфелі продажів групи підприємств
ВВН в Україні.
ЛIГАБiзнесIнформ
корисний матеріал? Натисніть:
|