Відповідно до досліджень компанії Kalorama Information, в 2004 році обсяг американського
ринку лікарських препаратів від кашлю й застуди, а також протиалергічних препаратів,
знизився майже на 4%, склавши 4,5 млрд. дол. Проникнення на ринок більш дешевої
продукції приватних торговельних марок продовжує негативно позначатися на загальній
ситуації, однак у деяких областях ринку продукція нових брендів розкриває нові
можливості.
Калорама Информэйшн пророкує невеликий ріст багатьох сегментів приватного ринку,
з огляду на те, що навіть більше відомі бренди, такі як Аллегра або Зиртек,
зштовхнуться з конкуренцією в недалекому майбутньому. Зараз маркетологи змушені
приділяти більше увагу оптимізації рекламних ідей і стратегій.
«Схоже, панування окремих брендів у даній частині ринку йде в минуле,» — говорить Стівен Хеффнер, співробітник прес-служби Калорама Информэйшн. «Усього
три з десяти топових брендів показали приріст прибутку за 2003-2004 рр, в інших
різко впала продажа.
У звіті компанії розглядаються шість великих категорій лікарської продукції:
ліки від застуди/протиалергічні препарати, ліки від кашлю, комбіновані препарати,
ліки на рослинній основі (гомеопатичні), ліки для носа, а також більше десяти
підкатегорій, включаючи традиційні антигистамінні препарати, антигистамінні
препарати без ефекту сонливості, засоби від набряку, відхаркуючі і відкашлюючі
засобу, краплі для носа, аспіратори, стабілізатори мастоцитів та інших.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|