Компанія Nemiroff придумала рецепт горілки «Українська медова з перцем», розробила етикетку, одержала патенти і реєстраційні свідоцтва, вклала в рекламу чималу суму грошей, поставила товар на полки магазинів. Продукт одержав заслужене визнання споживачів. А через якийсь час на прилавках з’явилася «медова з перцем» від інших торгових марок. Причому Nemiroff не давав іншим заводам дозволів на виробництво аналогічного продукту
Хто страждає? Насамперед — «рядовий споживач». Адже він платить гроші за оригінальний і ексклюзивний продукт, до якого за кілька років встигнув звикнути, а одержує щось інше. Проте в рамках існуючого правового поля приструнити порушників дуже важко: адже вони офіційно зареєстровані, платять податки, звітують... А сама ідея напою — об’єкт як би нематеріальний, тому факт її крадіжки довести дуже непросто: потрібні висновки експертів, висновки усіляких відомств...
И ось результат: горілку «медова з перцем» (вона пройшла всілякі патентно-дозвільні процедури не тільки в Україні, але й у 19 країнах світу, на черзі — ще 70) випускають сьогодні як мінімум шість українських, дві латвійські і кілька російських компаній. Компанія вже звернулася в Антимонопольний комітет України з проханням провести розслідування по фактах несумлінної конкуренції з боку ряду виробників і винести рішення про заборону іншим виробникам випускати продукт за назвою «Медова з перцем», визнавши права Nemiroff ексклюзивними.
Сьогодні однозначно невідомо, чи виграє Nemiroff, позаяк знову доведеться підтверджувати правомірність реєстрації саме такої ТМ — із загальновживаними словами і патентуванням рецептури з компонентами, які апріорі не можна заборонити використовувати іншим.
корисний матеріал? Натисніть:
|