Іноді в ЗМІ з’являються матеріали, у яких використовується порівняльна реклама, що суперечить українському законодавству. Приклад тому рекламна стаття “Автобуси “Богдан”: якість стає затребуваною”, опублікована 24 лютого 2003 року в газеті БІЗНЕС №8 (527), де згадуються порівняльні іспити, яким нібито піддавалися автобуси ЛАЗ А-141 і “Богдан” А-144. Як правило, проводячи подібні іспити, організатор розробляє програму, знайомить з нею виробника і пропонує надати транспортний засіб. У проведенні подібних іспитів звичайно зацікавлені самі виробники, що у такий спосіб рекламують свої транспортні засоби. І в даному випадку ТД “Лаз-Україна” стверджує, що нікому не передавав свої автобуси для порівняльних іспитів
У прочитавших цю статтю створюється враження про автобуси ЛАЗ як украй неекономічних, застарілих, невідповідних габаритам у міських умовах. У дійсності ж зараз Львівський автобусний завод випускає новий модельний ряд, що відповідає всім міжнародним вимогам до автобусів, що підтверджено відповідними сертифікатами. Акціонерами Лазу за останні роки внесені значні кошти в розробку і виробництво сучасних моделей пасажирського транспорту. Шляхом поширення в друкованій формі неправдивої, неточної і застарілої інформації наноситься втрата ділової репутації виробника і реалізаторов його продукції. Використання з метою досягнення неправомірних переваг у конкуренції на ринку виробництва і реалізації автобусів для пасажирських перевезень є порушення Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції”.
Сподіваємося, що кожний буде рекламувати свою продукцію на підставі власних переваг, не прибігаючи до порівняльної реклами без проведення спеціальних тестів
корисний матеріал? Натисніть:
|