Комісія Федеральної антимонопольної служби Російської Федерації розглянула
справу, порушену у відношенні ТОВ «Торговий дім «Мегапак» по
факту поширення на телеканалах й у московському метрополітені реклами коктейлів
Hooch з використанням слогана «оHOOCHенные фрукти». Відносно цієї
фрази Інститут російської мови ім. В.В.Виноградова провів лінгвістичне дослідження,
у якому відзначається, що фонетично слово «охученные» майже тотожно
матірній лексемі, повідомляє ФАС.
«Вираження «оHOOCHенные фрукты» сприймається як слово, подібне
з термінами, що становлять ненормативну лексику, використання яких у рекламі
порушує загальноприйняті норми гуманності й моралі», — говориться в повідомленні.
Комісія ФАС визнала рекламу коктейлів Hooch неналежною. ТД «Мегапак»
видане приписання про припинення порушення законодавства про рекламу.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|