На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Прибутки від використання патентів у світі зросли від 3 млрд дол. у 1982 році до 120 млрд дол. у 2003 році
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

ФАС заборонила рекламу коктейлів Hooch на підставі лінгвістичного дослідження

2005-06-22

Комісія Федеральної антимонопольної служби Російської Федерації розглянула справу, порушену у відношенні ТОВ «Торговий дім «Мегапак» по факту поширення на телеканалах й у московському метрополітені реклами коктейлів Hooch з використанням слогана «оHOOCHенные фрукти». Відносно цієї фрази Інститут російської мови ім. В.В.Виноградова провів лінгвістичне дослідження, у якому відзначається, що фонетично слово «охученные» майже тотожно матірній лексемі, повідомляє ФАС.

«Вираження «оHOOCHенные фрукты» сприймається як слово, подібне з термінами, що становлять ненормативну лексику, використання яких у рекламі порушує загальноприйняті норми гуманності й моралі», — говориться в повідомленні. Комісія ФАС визнала рекламу коктейлів Hooch неналежною. ТД «Мегапак» видане приписання про припинення порушення законодавства про рекламу.


Джерело

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100