Компанія Digital Envoy позивала проти Google, обвинувативши в порушенні умов
угоди на використання технології визначення фізичного місця розташування користувачів,
що переглядають сайт.
Технологія ця лягла в основу сервісу AdWords, що дозволяв розміщати на сторінці
розвідувача цільову рекламу — орієнтовану як на конкретний пошуковий запит,
а отже інтерес споживача, так і на його фізичне місце розташування — для компаній,
що пропонують послуги в певних регіонах і містах.
Згодом Google пішла далі й запустила інший сервіс, що також використає ліцензовану
технологію від Digital Envoy — сервіс AdSense. Програма ця пропонує вебмайстрам
установити на своїх сайтах рекламні модулі, з яких відвідувачам сайтів буде
демонструватися реклама, що враховує їхнє фізичне місце розташування — тобто
орієнтована на конкретні міста й країни.
Подібний масштаб використання ліцензованої технології правоволодаря обурив — адже, ліцензійна угода передбачала використання технології тільки компанією
Google, а програма AdSense надає цю технологію у свого роду «оренду»
безлічі власників сайтів, розподілених по усьому світі.
Джерело: PROext.com
корисний матеріал? Натисніть:
|