Цьому питанню була присвячена конференція, що відбулася в Берліні, «Горілка
на ринку Німеччини й країн Європейського союзу. Проблеми й шляхи рішення», у
якій взяли участь експерти з Росії і ЄС.
Як відзначалося на прес-конференції у зв’язку із проведенням форуму, поняття
«горілка», як й «віскі» — має видовий характер.
Однак, за словами представника міністерства ФРН по захисту прав споживачів,
продовольства й сільського господарства Вернера Альбрехта, «російська горілка»
може бути захищена в рамках ЄС.
«Існують же на ринку Євросоюзу такі захищені марки, як «Фінська горілка»
або «Шведська горілка», — сказав він. — Тим більше, це має важливе
значення у світлі майбутнього вступу Росії у Всесвітню торговельну організацію»
На думку російських експертів, «продукт «Російська горілка»
заслуговує того, щоб бути визнаними на німецькому і європейському ринку як особлива
категорія для того, щоб попередити введення в оману споживача». Вони вважають,
що вона повинна виготовлятися «по більше строгих якісних вимогах».
Неприпустимо також використання російської символіки на пляшках, зроблених в
інших країнах.
Учасники конференції прийшли до висновку про необхідність створення робочих
груп для врегулювання всіх питань, пов’язаних із захистом поняття «російська
горілка» на ринку Євросоюзу.
РІА «Новини»
корисний матеріал? Натисніть:
|