Слідом за учасниками горілочного ринку і ринку гристих вин федеральне казенне
підприємство (ФКП) «Союзплодоимпорт» почало атаку на виробників коньячної
продукції. На початку цього року ФКП домовилося зі столичним заводом КиН про
виплату цим підприємством роялті за випуск лідируючих на ринку коньяку «Московський».
За інформацією Ъ, ця угода — лише перший крок у програмі ФКП по освоєнню коньячного
ринку РФ, обсяг якого оцінюється в $1 млрд. КиН кілька разів намагався зареєструвати
товарний знак «Московський», однак незмінно одержував відмовлення
в Роспатенты. ФКП же з цією проблемою справилося досить швидко. Після цього
представники ФКП звернулися на КиН із пропозицією укласти ліцензійний договір
і відчисляти роялті. Його розмір не розкривається, однак відомо, що виробники
горілки платять «Союзплодоимпорту» порядку 1 руб. з літра. Власники
коньячного підприємства з цією пропозицією змушені були погодитися. У результаті
на початку зими ексклюзивний дистрибутор горілок Moskovskaya і Stolychnaya — компанія «Алкомир» — підписала субліцензійний договір з КиНом на продаж
коньяку «Московський». У ФКП заявляють, що на «Московському»
зупинятися не мають наміру. За словами пана Логінова, ФКП днями одержало свідоцтво
про реєстрації товарного знаку «Ювілейний» (як і у випадку з «Московським»,
ФКП є власником горілочного бренду «Ювілейна») і вже «початок
роботу» з коньячними підприємствами, що використовують цей товарний знак, — усього їх більш десятка. Учасники ринку відзначають послідовність дій ФКП
і вважають, що в майбутньому держава має намір поставити під контроль виробництво
всього алкоголю.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|