На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Патентний повірений на безоплатній основі надає консультації
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

«Праздничную» женуть зі США, тому що її етикетка занадто схожа на «Столичную»

2005-03-26

Американська алкогольна компанія Allied Domecq, що володіє правами на продаж у США самої популярної “радянської” горілки Stolichnaya, звернулася у Федеральний окружний суд Нью-Йорка з позовом до імпортера іншої російської горілки, Prazdnichnaya. Її етикетка копіює оформлення Stolichnaya, вважає Allied Domecq, і тому вимагає заборонити продажу Prazdnichnaya у США. За його словами, що відповідає позов поданий у Федеральний окружний суд Нью-Йорка. “Ми жадаємо від Doyna Michigan компенсацію в розмірі $100 000 або суму, еквівалентну річному прибутку від продажів Prazdnichnaya у потрійному розмірі, а також оплату послуг адвокатів”, — говорить Свонгер. Горілка Prazdnichnaya випускається із середини минулого століття. Зараз її розливають на Московському заводі “Кристалл”, що входить у ФГУП “Росспиртпром”. За даними маркетингового агентства “Бізнес Аналітика”, на російському ринку “Праздничная” займає 1,1%. Товарний знак “Праздничная” (етикетка і словесне позначення на латиниці і кирилиці) по класу алкогольних напоїв, за даними Роспатенту, також зареєстрований на “Кристалл”.


Джерело

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100