Американська алкогольна компанія Allied Domecq, що володіє правами на продаж
у США самої популярної “радянської” горілки Stolichnaya,
звернулася у Федеральний окружний суд Нью-Йорка з позовом до імпортера іншої
російської горілки, Prazdnichnaya. Її етикетка копіює оформлення Stolichnaya,
вважає Allied Domecq, і тому вимагає заборонити продажу Prazdnichnaya у США.
За його словами, що відповідає позов поданий у Федеральний окружний суд Нью-Йорка.
“Ми жадаємо від Doyna Michigan компенсацію в розмірі $100 000 або
суму, еквівалентну річному прибутку від продажів Prazdnichnaya у потрійному
розмірі, а також оплату послуг адвокатів”, — говорить Свонгер.
Горілка Prazdnichnaya випускається із середини минулого століття. Зараз її розливають
на Московському заводі “Кристалл”, що входить у ФГУП “Росспиртпром”.
За даними маркетингового агентства “Бізнес Аналітика”, на
російському ринку “Праздничная” займає 1,1%. Товарний знак
“Праздничная” (етикетка і словесне позначення на латиниці
і кирилиці) по класу алкогольних напоїв, за даними Роспатенту, також зареєстрований
на “Кристалл”.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|