Арабський телеканал Аль-Джазіра посів 5-те місце у рейтингу найвпливовіших
брендів інтернет-журналу Brandchannel, котрий проводив опитування 2 тис. керівників
рекламних агенцій.
При складанні рейтингу керувалися критерієм впливовості. Цікаво, що популярність
Аль-Джазіри часом шкодить репутації телеканалу. Відомо, що піарники Віктора
Ющенка раніше ухилялися від організації інтерв’ю арабському телеканалу. На думку
політтехнологів, його поява на телеканалі, що транслює терориста №1, зіпсувала
б миролюбний імідж Ющенка.
Найвпливовіші бренди-2004
Apple (США)
Google (США)
IKEA (Швеція)
Starbucks (США)
Al Jazeera (Катар)
Mini (Велика Британія)
Coca-Cola (США)
Virgin (Велика Британія)
eBay (США)
Nokia (Фінляндія)
Покинули десятку
Nike (США)
Samsung (Південна Корея)
Sony (Японія)
Український дiловий тижневик «Контракти»
корисний матеріал? Натисніть:
|