На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
На земній кулі зареєстровано більше 30 млн. торговельних марок (в Україні – понад 100 тис.) і це число зростає щороку майже на мільйон
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

«Nestle» відстоює право на «Зроби паузу»

2005-02-10

Найбільша у світі компанія-виробник продуктів харчування «Nestle SA» поки не може вважати своїм рекламний слоган «Зроби паузу», право на який вона хотіла зареєструвати. Європейський суд (Court of Justice of the European Communities) розглядає дану справу і прийме рішення протягом найближчих місяців.

«Nestle» використовує фразу при рекламі шоколадних батончиків «Kit Kat» у рамках слогана «Зроби паузу ... З’їш Kit Kat», що уже захищені. Швейцарська компанія ще в 1995 намагалася зареєструвати «Зроби паузу» для усієї своєї шоколадної продукції. Конкурент «Маrs Inc.» опротестував. Як відомо, «Mars» прибігав до цієї ж фрази в рекламі своїх батончиків «Twix».

Два найбільших виробники шоколаду намагалися c перемінним успіхом домогтися справедливості в суді. Патентний суд Великобританії виніс рішення на користь «Mars», після чого пішло звертання «Nestle» у Верховний Суд Великобританії й Апеляційний суд, що утримався від винесення остаточного рішення по питанню про ексклюзивне право «Nestle» на рекламний слоган «Зроби паузу» і справа була передана в Європейський суд, що знаходиться в Люксембурзі.

Експерти говорять, що фрази можна відрізнити, якщо вони використовуються з іншими торговельними марками. І навіть, за їхніми словами, якщо споживач асоціює фразу «Зроби паузу» з «З’їш Kit Kat», цього не досить, щоб довести її відмітний характер і зареєструвати автоматично торговельною маркою.

Поки зрозуміло одне... Рішення, винесене відповідно до законів ЄС, стане прецедентом, на який будуть спиратися при розгляді подібних питань у майбутньому.

«Mars» наполягає на тому, що «Зроби паузу» не викликає специфічних асоціацій із продуктом «Nestle» і, таким чином, не може бути закріплене за швейцарською компанією. Фраза нібито використовується незалежно і не може належати одному виробникові в якості рекламної на авторських правах.

«Nestle» стоїть на тій позиції, що слоган «Зроби паузу ... З’їш Kit Kat» настільки популярний і пізнаваний, що перша його частина «Зроби паузу» виразно повинна мати статус зареєстрованого слогана.


Бізнес СейЧАС


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100