Чергове судове засідання, що відбулося, у справі якогось готелю «Меридіан»,
скривдженого на adwords-рекламу на сторінках розвідувача Google, принесло перемогу
готелеві.
Почалося усе з того, що керівники «Меридіана» побачили на сторінках
Google рекламу конкурентів, причому реклама ця з’являлася поруч з результатами
запиту по найменуванню готелю. Скривджені таким «волаючим» явищем,
керівники готелю не замешкали подати в суд на розвідувач, обвинувативши компанію
в «неналежному використанні торговельної марки готелю».
Як не дивно, суд порахував претензії правомірними і заборонив Google використання
торговельної марки готелю в контекстній рекламі, а також зобов’язав виплатити
потерпілому «Меридіанові» компенсацію в розмірі $2595.
Якщо Google не виконає вимог суду, за кожний день, що реклама буде доступна
в Мережі, компанії грозить збільшення штрафу ще на $195.
Тим часом, подібне рішення суду — небезпечний для Google прецедент, адже 98%
доходу компанії ґрунтується саме на продажі послуг adword. Найближчий час варто
очікувати цілої серії позовів по подібних обвинуваченнях.
Джерело: PROext.com
корисний матеріал? Натисніть:
|