На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У світі діє понад 5,8 млн. патентів і кожний день подається 2 тис. патентних заявок, в Україні зареєстровано 86 тис. патентів на винаходи
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Припинено використання «Новых русских бабок» у рекламі горілки

2004-12-10

Мировою угодою завершилася судова справа про захист авторських і суміжних прав за позовом Сергія Чванова та Ігоря Касилова (відомих як «Новые русские бабки» Матрьона і Цвєточек) проти ТОВ «Озон». Артисти зажадали від керівництва горілчаного заводу м.Жигулівська Самарської області виплатити їм понад п’ять мільйонів рублів за те, що їхні сценічні образи без згоди артистів були використані заводом у рекламі різних марок горілки. Вони також вважали, що ця реклама, виявлена в Тольятті, дискредитує їх і виставляє як людей, схильних до надмірного вживання алкоголю.

На численних рекламних щитах, плакатах та інших предметах зовнішньої реклами було зображено, як Матрьона і Цвєточек грають у шашки пляшками з продукцією Жигулівського заводу.

Як пише газета «Русский курьер», артисти звернулися до Самарського територіального органу Федеральної антимонопольної служби РФ. У ФАС установили, що закон дійсно був порушено, і наприкінці вересня цього року «бабки» подали позов у суд м. Жигулівска.

На першому судовому засіданні адвокат заводу Валентин Калюжний представив суду відеозапис, де Чванов і Касилов без жодного примусу знімаються в рекламному відеоролику, у якому «бабки» грають у казино пляшками з горілкою виробництва ЖГЗ. Адвокат заявив, що було підписано договір, відповідно до якого горлачний завод мав повне право на використання фотографій «новых русских бабок» з рекламною метою.

Через свого адвоката артисти передали, що в них із заводом була тільки разова акція на зйомку реклами лотереї продукції ЖГЗ. Позивачі запевняли, що прав на використання їхніх сценічних образів у зовнішньої рекламі вони ЖГЗ не давали. Відповідачі ж, навпаки, стверджували , що на відео — укладання договору з Касиловим і Чвановим на 3 роки вперед.

Зрештою, сторони погодилися на мирову угоду. Матрьона і Цвєточек відмовилися від своїх матеріальних вимог, а завод зобов’язався знищити всю рекламну продукцію з їх зображенням. Крім того, на вимогу адвоката позивачів ЖГЗ, який у зв’язку із вжитими судом заходам вже ось-ось готувався призупинити свою діяльність, зобов’язався не пред’являти «бабкам» позов про відшкодування шкоди, завданої заводу за час суду, передає FederalPost.

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100