За дослідженням The Wall Street Journal, проведеного у США, Європі і Австралії,
бренди McDonald’s і Microsoft є найвпізнаванішими у світі — про них споживачі
знають більше, ніж про Coca-Cola, Nike і Sony.
Однак це зовсім не свідчить про велику симпатію опитаних до цих брендів. Якщо
Microsoft має високу репутацію практично в усьому світі, то McDonald’s у європейських
рейтингах найпопулярніших компаній належить останнє місце, в американських і
австралійських — тримається посередині. У Данії і Великобританії, незважаючи
на високу впізнаваність бренду, McDonald’s взагалі не потрапив до рейтингу 15
найпопулярніших компаній — опитані називали їжу ресторанів мережі не інакше
як «сміттям» і критикували рівень обслуговування.
Український дiловий тижневик «Контракти»
корисний матеріал? Натисніть:
|