На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Держава повинна побачити переваги людського потенціалу — знань, інтелектуальної власності, ідей — перед нафтою, газом, металом і нерухомістю: на відміну від природних копалин людський потенціал має здатність накопичуватися.
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Знання — не сила

2004-11-27

За дослідженням The Wall Street Journal, проведеного у США, Європі і Австралії, бренди McDonald’s і Microsoft є найвпізнаванішими у світі — про них споживачі знають більше, ніж про Coca-Cola, Nike і Sony.

Однак це зовсім не свідчить про велику симпатію опитаних до цих брендів. Якщо Microsoft має високу репутацію практично в усьому світі, то McDonald’s у європейських рейтингах найпопулярніших компаній належить останнє місце, в американських і австралійських — тримається посередині. У Данії і Великобританії, незважаючи на високу впізнаваність бренду, McDonald’s взагалі не потрапив до рейтингу 15 найпопулярніших компаній — опитані називали їжу ресторанів мережі не інакше як «сміттям» і критикували рівень обслуговування.


Український дiловий тижневик «Контракти»


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100