На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
«Венчурний бізнес — це коли інвестуються 10 компаній, з них половина стає банкрутами, у трьох ви повертаєте свої інвестиції, одна дає 10-кратне зростання й у ще одній компанії прибуток в 100 разів перевищує вкладення» — Тім Дрейпер
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Чи потрібно маркірувати фільмокопії

2004-11-18

9 листопада ц.р. Держдепартамент інтелектуальної власності організував «круглий стіл» на тему: «Проблеми поширення кінопродукції на території України і шляхи їхнього вирішення», у якому взяли участь представники кінопрокатних компаній, Міністерства культури і мистецтв України, Управління контролю за дотриманням законодавства в сфері інтелектуальної власності (Управління), державних підприємств «Українське агентство по авторських і суміжних правах», «Інтелзахист». Основне питання, підняте на заході, — доцільність маркірування кіноплівки й удосконалення процедури одержання контрольних марок.

Відповідно до Закону України «Про поширення екземплярів аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп’ютерних програм і баз даних», для використання фільмокопії необхідне одержання контрольної марки. Кінопрокатні компанії були обвинувачені в порушенні вимог Закону, адже на сьогодні тільки одна компанія використовує такі контрольні марки.

Однак кінопрокатники відстоювали свою позицію. За словами Олени Девіної, юриста компанії «ВИН», «піратства» у цій галузі бути не може, воно технічно неможливо, адже кустарним способом створити фільмокопію не можна. Отже, зміст введення контрольних марок для фільмокопій відсутній. Більш того, не розроблений механізм одержання контрольних марок і розміщення їх на фільмокопії.

Нарешті, загальні витрати часу на дотримання всіх процедур, необхідних для демонстрації фільмів, складають не менш 3-х тижнів, що неприпустимо при специфіці кінопрокату й означає великі фінансові втрати, вважає Ілля Афанаськін, юрист АК «Коннов і Созановський».

За результатами «круглого столу» кінопрокатникам був даний час для одержання контрольних марок і запропоновано розробити проект змін у Закон, для прийняття якого знадобиться не менш півтора років.

«Юридична практика»


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100