У патенті описана система, за допомогою якої реклама, що залежить від контексту,
посилається на комп’ютер користувача, використовуючи ПЗ, що знаходиться на його
комп’ютері — тулбар, браузер і т.д.
Цікавим моментом є той факт, що патент належить не Google, але його інженерам,
тобто працівникам Google. Іноді компанії поступають так, щоб сховати свої реальні
наміри. До кінця незрозуміло, чи не так це насправді, але, очевидно, патент
покликаний відвернути увагу від можливостей потенційного росту в рамках дохідної
політики Google. З іншої сторони це також може бути просто одним зі способів
сховати їхню дійсну політику одержання доходів від реклами.
Треба відзначити, що американські компанії не можуть подати заявку на патент,
тому що це можуть зробити лише фізичні особи. Як правило, у трудових контрактах
у таких компаніях працівникові потрібно передати усі права по зареєстрованим
ними патентам (за допомогою юристів компанії) у власність компанії.
http://www.sostav.ru/news/2004/09/02/8/
корисний матеріал? Натисніть:
|