Інвестиційно-фінансова група «Сократ» оголосила про проведення конкурсу
з продажу снекового бренда «Грізлі».
Як зазначив директор інвестиційно-банківського департаменту «Сократа»
Владислав Остапенко, «Грізлі» спочатку був венчурним проектом. Вартість
бренда, за оцінкою фахівців «Сократа», становить не менш як $400 тис.
Оскільки капіталовкладення в основні фонди снекового бізнесу невеликі і становлять
приблизно $100-150 тис., основну цінність у цьому бізнесі становлять саме торгова
марка і налагоджена дистрибуція.
Снековый сегмент ринку харчових продуктів сьогодні є одним з найдинамічніших.
Щороку споживання чіпсів, сухариків та інших продуктів, які належать до снекової
групи, зростає більш як на 100%, при цьому тенденція зростання, за прогнозами
експертів, у найближчому майбутньому зберігатиметься. За підсумками минулого
року, ТМ «Грізлі» належало 12% ринку.
Український дiловий тижневик «Контракти»
корисний матеріал? Натисніть:
|