На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Держава повинна побачити переваги людського потенціалу — знань, інтелектуальної власності, ідей — перед нафтою, газом, металом і нерухомістю: на відміну від природних копалин людський потенціал має здатність накопичуватися.
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

«Грізлі» продадуть

2004-09-30

Інвестиційно-фінансова група «Сократ» оголосила про проведення конкурсу з продажу снекового бренда «Грізлі».

Як зазначив директор інвестиційно-банківського департаменту «Сократа» Владислав Остапенко, «Грізлі» спочатку був венчурним проектом. Вартість бренда, за оцінкою фахівців «Сократа», становить не менш як $400 тис. Оскільки капіталовкладення в основні фонди снекового бізнесу невеликі і становлять приблизно $100-150 тис., основну цінність у цьому бізнесі становлять саме торгова марка і налагоджена дистрибуція.

Снековый сегмент ринку харчових продуктів сьогодні є одним з найдинамічніших. Щороку споживання чіпсів, сухариків та інших продуктів, які належать до снекової групи, зростає більш як на 100%, при цьому тенденція зростання, за прогнозами експертів, у найближчому майбутньому зберігатиметься. За підсумками минулого року, ТМ «Грізлі» належало 12% ринку.


Український дiловий тижневик «Контракти»


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100