Одна із самих великих страхових компаній у світі, французька АХА, подала позов
проти Google, обвинувативши пошукового інтернет-гіганта в порушенні прав на
торговельну марку. Мова йде про систему розміщення реклами за назвою Adwords.
Ця система, нагадаємо, у залежності від введеного в розвідувачі запиту виводить
на дисплей найбільш релевантні рекламні посилання і групує їх у спеціально відведеній
області сторінки. Приміром, якщо користувача цікавлять комп’ютерні комплектуючі,
Adwords виведе рекламу фірм, що спеціалізуються саме на устаткуванні для ПК,
а не на продажеві, скажемо, одягу. Це значно підвищує ефективність реклами.
Робота Adwords заснована на використанні спеціально підібраних списків термінів,
що найчастіше є торговельними марками. Зокрема, такі списки можуть включати
слова, що входять до складу назв тих або інших конкуруючих компаній або продуктів.
Раніше система Adwords уже послужила приводом для судового розгляду між Google
і американськими фірмами American Blind and Wallpaper Factory і Pets Warehouse,
які обвинуватили пошукову корпорацію в незаконному використанні зареєстрованих
торговельних марок. У Google погодилися забрати зі списку пошуку фрази начебто
«American Blind and Wallpaper Factory», однак помітили, що окремі
слова назв фірм позивачів самі по собі не є торговельними марками і не можуть
бути приводом для розглядів. Крім того, раніше французький суд зобов’язав Google
виплатити компанії Bourse des Vols штраф у розмірі 70 тисяч євро за відображення
на сторінці результатів пошуку по запиті, що містить словосполучення «Bourse
des Vols», реклами конкуруючих підприємств.
Що стосується конфлікту між Google і АХА, те остання затверджує, що в відповідь
на запит, що містить «АХА» або «Direct Assurance» (пряме
страхування), Google поряд зі звичайними результатами пошуку виводить рекламу
конкурентів АХА, що просто-напросто неприпустимо. У цьому зв’язку позивачі жадають
від пошукового гіганта виплати компенсації і виключення зі списку ключових слів
власної назви. Перші слухання повинні відбутися 10 травня нинішнього року. Хоча
справедливості заради варто помітити, що в дійсний час на запит по слову «АХА»
Google видає посилання, зв’язані, у основному, із французькою страховою компанією.
http://net.compulenta.ru/2004/4/26/46539/?ref=story
корисний матеріал? Натисніть:
|