Журнал «BusinessWeek» і консалтингова компанія «Interbrand»
опублікувала рейтинг брендів «The 100 Best Global Brands».
Так, найдорожчим світовим брендом як і раніше є «Coca-Cola», його
вартість у 2004 році оцінюється в $67 млрд. 394 млн., у 2003 році — $70 млрд.
453 млн.
Далі ідуть відповідно «Microsoft» з $61 млрд. 372 млн. (у 2003 році — $65 млрд. 174 млн.), IBM — $53 млрд. 791 млн. ($51 млрд. 767 млн.), GE — $44
млрд. 111 млн. ($42 млрд. 340 млн.), «Intel» — $33 млрд. 499 млн.
($31 млрд. 112 млн.), «Disney» — $27 млрд. 113 млн. ($28 млрд. 036
млн.), «МсDоnаld’s» — $25 млрд. 001 млн. ($24 млрд. 699 млн.), «Nokia» — $24 млрд. 041 млн. ($29 млрд. 440 млн.), «Toyota» — $22 млрд. 673
млн. ($20 млрд. 784 млн.), а замикає першу десятку «Marlboro» — $22
млрд. 128 млн. ($22 млрд. 183 млн.).
В останню десятку ввійшли «Nissan» — $2 млрд. 833 млн. (у 2003 році — $2 млрд. 495 млн.), «Cartier» — $2 млрд. 749 млн. (бренд ввійшов
у рейтинг тільки в 2004 році), «Estee Lauder» — $2 млрд. 634 млн.
(бренд ввійшов у рейтинг тільки в 2004 році), «Armani» — $2 млрд.
613 млн. (бренд ввійшов у рейтинг тільки в 2004 році), «Boeing» — $2 млрд. 576 млн. ($2 млрд. 864 млн.), «Prada» — $2 млрд. 568 млн.
($2 млрд. 535 млн.), «Mobil» — $2 млрд. 492 млн. ($2 млрд. 407 млн.),
«Nivea» — $2 млрд. 409 млн. ($2 млрд. 221 млн.), «Starbucks» — $2 млрд. 400 млн. ($2 млрд. 136 млн.), «Heineken» — $2 млрд. 380
млн. ($2 млрд. 431 млн.), «Polo RL» — $2 млрд. 147 млн. ($2 млрд.
048 млн.).
Щоб потрапити в рейтинг, вартість торговельної марки повинна бути більш $1
млрд. Частка продажів продукту з такою торговельною маркою за межами країни-виробника
повинна бути не менш третини від загальної частки продажів. Вартість бренду
складається з трьох основних параметрів. Зокрема, реальній вартості акцій торговельної
марки на ринку, лояльності і стійкості бренду і його віртуального образа або
іміджу.
корисний матеріал? Натисніть:
|