Петербурзька компанія «Рекондор» займеться випуском морозива під
марками двох найбільш популярних молодіжних шоу-проектів — «Фабрика зірок»
і «Глюкоза». Договір на використання образів і символіки «Фабрики
звезд» підписаний з ліцензійним агентством «АВ-старз», що представляє
немузичні проекти «Першого каналу». Ліцензійна угода на використання
символіки й образів «Глюкози» підписано з фірмою грамзапису «Моноліт».
Очікується, що рейтингові проекти зроблять рейтинговим і морозиво. За даними
Toy Manufacturers of America, 46 % іграшок, проданих у 2001 р., були ліцензійними.
За експертними оцінками, світовий оборот ліцензійних товарів, велика частина
яких розрахована на дитячу і підліткову аудиторію, складає більш $150 млрд.
Джерело: http://www.sostav.ru/screen/5/news/14.04.2004/r1-5.html
корисний матеріал? Натисніть:
|