У квітні 2004 вперше в українській практиці, торговельна марка «Грізлі»
вирішила запатентувати хрускіт сухарика, як власний відмітний знак захищений
від підробки. Компанія «Корнер капітал» (власник ТМ «Грізлі»)
подала документи на реєстрацію хрускоту в Укрпатент. При подачі заявки в Укрпатент
був наданий звуковий носій самого хрускоту і візуалізація частотного спектра.
Виробником була впроваджена нова технологія сушіння сухариків «Грізлі»,
при якій хрускіт буде унікальний і вигідно відрізнятися від хрускоту сухариків
інших марок, що і послужило причиною патентування. «Ти запам’ятаєш цей
хрускіт» — акція, яку можна було почути протягом квітня на радіостанціях
і вулицях Києва з відповідним хрускотом, була спрямована на залучення уваги
до першої подібної події в Україні.
Джерело: http://www.reklamaster.com/news/showfull.php?id=4239
корисний матеріал? Натисніть:
|