За даними рейтингу світового Клубу мільйонерів, оприлюдненого в травневому
номері Drinks International (Велика Британія), компанію Nemiroff визнано алкогольним
брендом, що найдинамічніше розвивався в світі 2003 року — 45-відсоткове зростання
(проти 2002 року).
У загальному рейтингу «Клубу мільйонерів-2003» компанія посідає 24-те
місце.
До світового Клубу мільйонерів, що представляє найбільші бренди міцного алкоголю,
Nemiroff за обсягами продажу ввійшла 2002 року під 33-м номером, а вже за результатами
минулого року компанія піднялася на дев’ять позицій, залишаючись при цьому єдиним
українським алкогольним брендом, представленим у рейтингу. Зведена таблиця рейтингу
має 132 позиції — бренди, під якими вироблено мільйон і більше кейсів (9 літрів)
міцного алкоголю протягом року. Перше місце в загальному рейтингу належить Jinro,
на другому і третьому — горілка Stolichnaya і Moskovskaya. Серед 24 горілчаних
торгових марок Nemiroff посідає шосте місце (продано 5,12 млн кейсів).
Як вважає президент УГК Nemiroff Яків Грибов, позиції компанії у світових рейтингах — «результат реалізації обраної стратегії розвитку, спрямованої на здобуття
лідерських позицій на основних світових ринках». За його словами, компанія
послідовно збільшує експортний потенціал, прагнучи досягнути характерного для
міжнародного бренда співвідношення між продукцією, що реалізовується на внутрішньому
і зовнішньому ринках, у пропорції 1:3. «Сьогодні це співвідношення наближається
до 1:1, і на кінець року ми плануємо його закріпити», — говорить Яків Грибов.
Український дiловий тижневик «Контракти»
корисний матеріал? Натисніть:
|