Кабмін постановою №693 від 26.05.2004 р. затвердив новий Порядок накладання
штрафів за порушення законодавства про рекламу.
Змінено повноваження тих, хто накладатиме штрафи. Зокрема, це може зробити
голова Держспоживстандарту, його заступники, начальники територіальних органів
Комітету та їхні заступники (крім штрафів, накладення яких у компетенції виключно
Антимонопольного комітету й регулюється законодавством про авторське і суміжні
права).
Рішення про накладення штрафу в розмірі понад 300 неоподатковуваних мінімумів
приймається виключно уповноваженою посадовою особою Держспоживстандарту. Підставою
для розгляду справи про порушення рекламного законодавства є протокол, складений
уповноваженим посадовцем АМКУ, Нацради з питань телебачення і радіомовлення
або Держспоживстандарту. Він розглядається в місячний строк, після чого, за
виявлення ознак порушення, починається розгляд справи. Термін розгляду — місяць,
але його може бути продовжено на три місяці. Держспоживстандарт повідомляє порушників
про розгляд не пізніше як за три дні до його початку. Втім, Порядок передбачає,
що в невідкладних випадках таке повідомлення може бути надано лише за один день.
Великий мінус — документ не містить визначень цих випадків.
Справа розглядається за участю представника особи, щодо якої її порушено, але
в разі необгрунтованої відсутності може розглядатися без представника. Рішення
щодо результатів розгляду надсилається у 10-денний строк.
корисний матеріал? Натисніть:
|