На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
На земній кулі зареєстровано більше 30 млн. торговельних марок (в Україні – понад 100 тис.) і це число зростає щороку майже на мільйон
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Кому заважає контекстна реклама

2004-04-22

Контекстна реклама, розташовувана пошуковими системами, вважається сьогодні однією з найбільш перспективних галузей інтернет-маркетингу. Але, як з’ясовується, вона може приносити розвідувачам не тільки прибуток, але і чимало головного болю, зв’язаного зі збитками. Не дуже давно в непростій ситуації виявилася система Google. Слідом за нею проблеми можуть з’явитися в інших пошукових компаній.

Дві французькі турфірми виграли суд у Google, що розміщала контекстну рекламу їхніх конкурентів на словосполучення, що є їх інтелектуальною власністю. Схожі позови проти Google незабаром були подані в США. Тепер фахівці прогнозують аналогічні прецеденти в Росії, оскільки в ряді випадків контекстна реклама сторонньої фірми прив’язана до словосполучення, що вже є частиною чийогось бренду.

Складність ситуації в тім, що ряд існуючих у Росії законів, дійсно, дозволяє класифікувати подібну практику як правопорушення. Але якщо в офлайні для ідентифікації товарного знаку існує ряд нелексичних факторів, таких як колір, особливості шрифтового оформлення та інші, те пошукова система працює винятково з текстовим матеріалом. Виходить, практично будь-яке словосполучення (а теоретично навіть слово) можна зареєструвати як інтелектуальну власність.

При такому розкладі компанії, що не встигнуть «застолбить» за собою те або інше слово, що традиційно є складовим елементом рекламного слогану (а їх у російській мові не так і багато), мають усі шанси залишитися ні з чим.

Проблема, з якою уже давно зштовхнувся офлайновий маркетинг, тепер встала і для представників ринку в Інтернеті. Зрозуміло, вона незабаром може торкнутися не тільки Google, але й іншій популярних у Росії розвідувачів. Якщо дивитися ширше, вона взагалі може стати серйозною перешкодою для розкручування того або іншого бренду в Інтернеті: очевидно, що контекстна складової товарної марки грає не меншу роль, чим безпосередньо її назва.

 

Джерело: www.pronline.ru


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100