На початку лютого менеджмент компанії оголосив про перехід на єдину торгову марку для своїх автомобілів — з усіх можливих варіантів було обрано коротке й співзвучне з ім’ям давньослов’янської богині — Лада. Успадковані з радянських часів «Жигулі» та ВАЗ вирішили «передати в музей» — годі, мовляв, морочити споживачів цими рудиментарними назвами — адже «Лада» покриває нині весь модельний ряд АвтоВАЗу.
На розкрутку «Лади» як бренда цього року буде виділено $3,5 млн (рекордний бюджет як для російської автокомпанії), а з 16 лютого стартувала рекламна кампанія під слоганом «Лада. Продовжуй рух», розробкою якої займалися фахівці міжнародної мережевої агенції BBDO. Досвідчені російські рекламісти зазначають, що рекламний бюджет АвтоВАЗу замалий для того, щоб розв’язати ті завдання, які поставив перед собою менеджмент компанії: розкрутити бренд і створити нове «обличчя» своїх автомобілів. Адже провідні західні автомобільні компанії щороку витрачають на рекламу близько $10-12 млн.
Перехід на єдиний бренд — один з етапів масштабної реформації АвтоВАЗу, яка триває вже п’ятий рік. Після численних потрясінь початку — середини 90-х років менеджмент компанії тільки 1999 року наважився на суттєві структурні зміни в компанії. Тоді АвтоВАЗ було вирішено реформувати у вертикально інтегрований холдинг. Кожен з віце-президентів компанії (вони одночасно є власниками значних пакетів акцій компаній) очолив окремий напрям дільності компанії. Реформа була покликана впорядкувати активи дочірніх підприємств — позбутися непрофільних і безнадійно збиткових — усього треба було реформувати діяльність 12 підприємств, питома вага яких у статутному фонді компанії становить від 20% до 40%. Перетворення АвтоВАЗу на холдинг триває й досі.
На підставі інформації „Галицьких Контрактів”
корисний матеріал? Натисніть:
|