Як і торік, згідно з дослідженнями компанії Interbrand, найпопулярнішою торговою маркою визнано пошукову систему Google. На думку аналітиків, секрет популярності Google — в «аскетичному» інтерфейсі, відсутності рекламних банерів і ретельному відборі результатів пошуку. Зараз Google готується до розміщення акцій на біржі й за рахунок цього сподівається залучити близько $4 мільярдів.
На другому місці — знаменита марка комп’ютерів Apple.
А ось на третьому місці завдяки титанічним маркетинговим зусиллям опинився Mini — легендарний англійський автомобіль, «рімейк» якого зробили німці з BMW. Торік Mini посідав лише 11 місце.
Четверте місце в рейтингу займає Coca-Cola.
П’яте — корейський виробник електроніки Samsung.
Завершують десятку Ikea, Nokia, Nike, Sony та американська мережа кав’ярень Starbucks.
корисний матеріал? Натисніть:
|