Радіомітки, про які так багато говорили протягом року, будуть широко представлені
в найбільших торгових сітках США: Wal-Mart і Міноборони США навіть призначили
крайній термін упровадження RFID-технології для своїх постачальників — це січень
2005 року. Мітки-транспондери і RFID-теги уже використовують багато роздрібних
мереж, у тому числі Prada, Procter & Gamble, американський Wal-Mart і британський
Tesco, Benetton, американський підрозділ французької компанії Michelin, що спеціалізується
на випуску шин і карт автодоріг, американська авіакомпанія Delta Air Line і
багато хто інші. У той же час, аналитики IDC стверджують, що радіомітки зазнають
невдачі: по їх прогнозах, до кінця наступного року стане ясно, що для того,
щоб впровадити їх у США для обліку товарних запасів (що вимагає визначених матеріальних
і тимчасових витрат), потрібно щось більше, ніж розпорядження від мережі Wal-Mart
чи Міноборони США.
Аналітики CNN включили цей винахід у десятку самих перспективних інновацій
2004 року. Їхня зоряна година ще не наступила, однак у новому році ці багатообіцяючі
нові технології можуть, нарешті, почати свою експансію на ринок.
корисний матеріал? Натисніть:
|