У США кілька місяців назад почалася нова кампанія по боротьбі з відео- і аудіопіратством.
Кампанія містить у собі телевізійну рекламу і постери із зображенням відомих
артистів і художників, на яких ті звертаються з закликом до глядачів, слухачам
і відвідувачам виставок «не грабувати» їх і не придбавати піратські
копії творів.
Головна мета кампанії, говориться в офіційній заяві ведучих кіностудій Голівуда, — «впровадити у свідомість молодого покоління» ідею про протизаконність
піратства, від якого автори творів «втрачають чесно зароблені гроші»,
а законодавство про дотримання авторських прав постійно порушується.
Акція торкає найбільш активних шарів американського населення — підлітків і
студентів, яким також запропоновано взяти участь у національному конкурсі по
винаходу нових способів захисту від нелегального копіювання аудіовідеопродукції.
http://www.cnews.ru/newsline/index.shtml?2003/08/28/147968
корисний матеріал? Натисніть:
|