Така рекомендація міститься в листі глави Мінпечаті Михайла Лесіна, спрямованим
усім керівникам діючих ЗМІ , повідомили «Інтерфаксу» у прес-службі
Мінпечаті . Цю ініціативу в Мінпечаті пояснюють тим, що останнім часом «участилися
випадки надходження заяв на реєстрацію ЗМІ , назви яких є подібними з назвою
раніше зареєстрованих ЗМІ «.
У випадку якщо назва ЗМІ стане товарним знаком, то його засновники як власники
виключних прав на товарний знак «можуть користатися і розпоряджатися словесними,
графічними позначеннями, зареєстрованими як товарні знаки, забороняти їхнє використання
іншими особами у відношенні однорідних товарів, а також захист своїх цивільних
прав від незаконного використання товарного знаку», додали в прес- службі.
http://www.interfax.ru/r/B/0/2.html?id_issue=5660947
корисний матеріал? Натисніть:
|