Конкуренція на ринку харчових продуктів стає усе більш жорсткішою — обсяг імпорту
росте, і російським підприємствам усе частіше приходиться задумуватися про розкручування
своїх брендів. Однак поки підприємці роздумують, державні структури почали одна
за іншою захоплювати патенти на знамениті радянські товарні знаки. Дуже незабаром
багато харчовиків виявляться перед вибором — вкладати гроші в просування нових
брендів (що дуже дорого) чи платити державі за використання старих.
У травні 2003 р. Роспатент зареєстрував на ФКП «Союзплодоимпорт»
товарний знак «Печінка тріски», добре відомий росіянам ще з радянських
часів. Як повідомила начальник відділу захисту державної інтелектуальної власності
в АПК ФКП Союзплодоимпорт» Тетяна Пантелєєва, на «Союзплодоимпорт»
було зареєстровано не найменування «Печінка тріски», оскільки охраноздатністю
воно не володіє, тому що є назвою продукту харчування, а весь торговий знак
з відповідною колірною гамою, з відповідним дизайном, зокрема з включенням символу
підприємства — значком земної кулі з абревіатурою «СПИ». Тепер, якщо
виробники захочуть продовжувати випускати консерви з жовтою етикеткою «Печінка
тріски», вони повинні будуть укладати ліцензійні договори з «Союзплодоимпортом».
http://www.russianfocus.ru/n_112/patent/1.shtml
корисний матеріал? Натисніть:
|