Київська міська державна адміністрація хоче припинити видавати ліцензії на розміщення
зовнішньої реклами, у якій текст рекламного чи повідомлення іноземний товарний
знак не продублированы українською мовою.
Про це повідомив начальник Головного управління внутрішньої політики Київміськадміністрації
Олександр Петик.
«Ми, українці, просто скромно просимо на своїй землі продублювати інформацію
українською мовою....Дозвіл на надання місця для реклами ми будемо надавати
лише при виконанні закону про рекламу», — сказав Петик.
Як повідомлялося раніше, 14 листопада Київміськадміністрація виступила з критикою
рекламодавців за використання в рекламі російської мови й іноземних товарних
знаків без дублювання українською мовою.
За даними Київміськадміністрації, у січні-жовтні доходи адміністрації від розміщення
зовнішньої реклами в Києві склали 10,6 млн. гривень, у 2002 році — близько 5
млн.
Розміщення зовнішньої реклами в столиці здійснює підприємство «Київреклама».
У жовтні учасники ринку реклами виступили проти дублювання іноземних товарних
знаків (логотипів) українською мовою й обов’язковою рекламою тільки українською
мовою, передбачених законом «Про рекламу».
Усеукраїнська рекламна коаліція прогнозує ріст ринку реклами (її розміщення
і виготовлення) з 420 до 530 млн. доларів у 2004 році в порівнянні з 2003 роком,
у тому числі зовнішньої — на 33% до 80 млн. доларів.
Джерело: Українські Новини
корисний матеріал? Натисніть:
|