Телеканали «Інтер» та «Новий канал» просять Верховну Раду
скасувати дублювання українською мовою іноземних товарних знаків у рекламі,
для чого внести зміни в закон «Про рекламу».
Про це повідомили представники телеканалів на засіданні круглого столу Асоціації
мережних телерадіоорганізацій.
«Зміни в цю норму абсолютно доцільні», — сказав голова правління
телеканала «Інтер» Влад Ряшин.
Телеканали пропонують викласти статтю 6 закону в такій редакції: «Застосування
мови в рекламі здійснюється відповідно до закону про мови в Україні... Знаки
товарів і послуг... поширюються в рекламі в оригіналі».
На думку голови правління «Нового каналу» Олександра Ткаченко, закон
також здатний скоротити ринок реклами.
«Стаття з приводу алкоголю зменшить ринок реклами», — сказав Ткаченко.
Представники телеканалів також заявили про необхідність роз’яснення Комітетом
Верховної Ради з питань свободи слова й інформації повноважень органів, що контролюють
виконання норм закону про рекламу, і норм переривання фільмів і програм рекламою.
Як повідомлялося раніше, 11 липня парламент прийняв закон «Про рекламу».
Стаття 6 закону передбачає дублювання українською мовою іноземних знаків і
послуг у рекламі.
Джерело: Українські Новини
корисний матеріал? Натисніть:
|