Зареєструвати свою марку коштує недешево — ціна може підніматися до $1000.
Крім того, реєстрація, звичайно, знижує ризик підробки, але не виключає його
цілком. Зацікавлений у непідробленості свого інтелектуального майна хазяїн перевіряє
уразливість продукції. Моделюванням можливих атак на бренд займаються патентні
повірені. Така робота займає 2 — 3 місяці і коштує біля $5 тисяч. Спочатку необхідно
по-справжньому зріднитися з довіреним йому предметом: вивчити дрібні деталі
упакування, назву, логотип, колір, форму, асоціації, що можуть виникнути в споживача
в зв’язку з даним товаром. Потім настає кульмінаційний момент: потрібно придумати
всі можливі підробки. Якщо виробник досить серйозно підходить до захисту своєї
марки, він реєструє не тільки її саму, але і усі виявлені теоретичні імітації.
Патентний повірений Олег Яшмович розповів майже детективну історію про своїх
українських колег: там існує фірма Watson Telecom — дистриб’ютор швейцарських
модемів Watson.
Намагаючись обчислити, що ж зможуть придумати в майбутньому паразити-зловмисники,
дослідники прийшли до висновку, що для нашої людини Watson — це насамперед доктор
Ватсон із творів Конан Дойла. Виходить, імітатори можуть використовувати антонимічну
паралель, назвавши фірму «Холмс Telecom»! Цей варіант про усякий випадок
був зареєстрований. І що б ви думали? Незабаром у патентному бюро з’явилися
деякі добродії, що зажадали було відкрити фірму саме під такою назвою!
Метро (Санкт-Петербург)
корисний матеріал? Натисніть:
|