Американський журнал BusinessWeek опублікував перелік 100 світових компаній,
що володіють самими вагомими торговими марками (брендами). Дослідження було
проведено за допомогою консалтингової компанії Interbrand. За результатами дослідження
був вибудований список найбільш авторитетних брендів світу.
Перше місце в списку зайняла компанія Coca-Cola c однойменним брендом,
друге — корпорація Microsoft,
третє — IBM. Усі вони показали приріст (на 1-2 відсотка) у вартості своїх брендів
у порівнянні з результатами аналогічного дослідження торік.
Четверте місце в компанії General Electric,
п’яте — у Intel,
шосте — у Nokia,
сьоме — у Disney,
восьме — у McDonald’s,
дев’яте — у Marlboro,
десяте — у Mercedes.
Крім німецької Mercedes і фінської Nokia, інші компанії «першої десятки» — американські.
У рейтинг увійшли тільки компанії з відкритою фінансовою звітністю, що не дозволило
включити в нього такі торгові марки, як Visa, BBC і Mars.
Лента.Ру — 05.08.03
корисний матеріал? Натисніть:
|