Компанія Apple вирішила стратегічне питання: вона одержала в США повні права на торговельну марку й бренд iPad. Раніше права на цю назву належали компанії Fujitsu, що, однак, не мала таких грандіозних планів на iPad, як Apple. Офіційно повідомляється, що передача прав відбулася ще 17 березня, цією ж датою у США в Бюро по торговельних марках і патентам зареєстрований новий власник цього бренду. За словами незалежних юристів, для Apple було дуже важливо дістати права на цей бренд саме зараз, тому що наступного тижня в США стартують продажі "яблучної таблетки". У випадку продажу гаджету під цією назвою, у Fujitsu був би об’єктивний привід для позову, і вона мала б всі шанси виграти. Що стосується продукту iPad у Fujitsu, то це мобільний комп’ютер з 3,5-дюймовим екраном, який працює на базі чипа Intel й ОС Windows Mobile. Також комп’ютер підтримує WiFi й Bluetooth. Продається iPad як мобільний пристрій для менеджерів і продавців, що дозволяє в реальному часі відслідковувати бізнес-дані. У США японська компанія дістала права на марку iPad в 2003 році, однак тут такий пристрій був випущений під брендом Mag-Tek. Фінансові умови угоди по передачі назви сторони не розголошують. Нагадаємо, що раніше за точно такою же схемою Apple одержала в Cisco Systems права на бренд iPhone.
корисний матеріал? Натисніть:
|